سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ انتقاد به نحوه فروش ایران خودرو / آقای حسن وند: اینجانب به همراه خانواده‌ام مدت 3 سال است که از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنیم، برای ثبت‌نام خودرو وارد سایت ایران خودرو شدیم و حتی تا مرحله پرداخت وجه هم رفتیم ولی هر بار به دلایلی سیستم قطع شد و آخر هم موفق به ثبت‌نام نشدیم. این چه شیوه‌ای است که شرکت‌های خودروساز در تعامل با مردم اتخاذ می‌کنند و چنین سیستم فروش خودرویی را به وجود آورده‌اند. حداقل شرکت‌های خودروساز با حضور نماینده دولت و دادستانی به صورت قرعه‌کشی خودرو را در اختیار مردم قرار دهند.
■ وضعیت مالباختگان شرکت پدیده شاندیز / آقای روزبهانی:  وضعیت ما سهامداران شرکت پدیده شاندیز به بوته فراموشی سپرده شده است. ما چه گناهی کرده‌ایم که پول خود را جهت رشد اقتصادی کشور سرمایه‌گذاری کردیم. اصل پول را که نمی‌دهند هیچ، الان مدت چهار سال است که هیچ سودی به ما نداده‌اند. از مسئولان می‌خواهیم مشکلات ما را پیگیری کنند.
■ مشکلات مسکن مهر پرند / آقای ایمانی: اینجانب از خریداران یکی از واحدهای مسکن مهر پرند هستم. متأسفانه پیمانکار طرف قرارداد ما بدقولی کرد. ظاهراً بین شرکت کمیسیون و شرکت عمران شهر پرند اختلاف وجود دارد و دود این اختلاف به چشم افرادی می‌رود که منتظر دریافت مسکن خود هستند. کسانی که این واحدها را خریداری کرده‌اند عمدتاً از خانواده ضعیف و مستضعف هستند و اکثراً دارایی خود را به امید دریافت مسکن داده‌اند ولی متأسفانه به خاطر مشکلات موجود، واحدهای خود را تحویل نگرفته‌اند.