نایب رئیس اسکودا: مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت 97 تمدید شد

نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت سال 97 خبر داد.
علی پزشکی، در رابطه با تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت سال 97، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام تا آخرین ساعات روز 21 مهر ماه 97 تمدید شده است و آمار دقیق افراد شرکت‌کننده پس از اتمام مهلت ثبت‌نام ارائه خواهد شد.
نایب رئیس اسکودا افزود: داوطلبین ثبت‌نام در آزمون وکالت را به لحظات آخر موکول نکنند. حتی اگر می‌شود پیش از روز بیست و یکم ثبت‌نام را انجام داده باشند زیرا احتمال دارد سایت بسته شود و امکان ثبت‌نام وجود نداشته باشد. این تاریخ به هیچ عنوان امکان تمدید ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کارآموزان وکالت که مجددا در آزمون وکالت شرکت کنند سهمیه مازادی در نظر گرفته شده است یا خیر؟ عنوان کرد: اینکه کدام کارآموزان می‌توانند در آزمون سال 97 شرکت کنند در شرایط اختصاصی کانون‌ها اعلام شده است. برای مثال کانون وکلای دادگستری مرکز گفته است که می‌توانند شرکت کنند اما زمان آزمون مانند افراد عادی هستند و سهمیه ویژه‌ای به این افراد اختصاص داده نمی‌شود. هر تعداد آماری که اعلام شده است 30 درصد به ایثارگران تعلق دارد و تنها سهمیه‌ای که در این آزمون اعمال می‌شود صرفا سهمیه ایثارگران است و کارآموزان در سهمیه عادی لحاظ می‌شوند.
سایر اخبار این روزنامه
بازگشت شاخص بورس به مدار رشد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد مسئولیت جامعه جهانی در قبال روند ضدیت با مقررات بین‌المللی دکتر روحانی درگذشت مرحوم حاج عباس اعتصامی فرد را تسلیت گفت اطلاعیه‌ای سازمان برنامه در باره جلسه غیرعلنی مجلس رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی: روابط نزدیکتر صنعت و کشاورزی با پژوهش باعث رونق تولید می‌شود فایننشال تایمز: اروپا به آمریکا درباره تعامل سوئیفت با ایران فشار می‌آورد اردوغان: توجیهات عربستان درباره قاشقچی کافی نیست واشنگتن پست اعلام کرد: گرایش رای دهندگان آمریکایی از حزب جمهوریخواه به دمکرات‌ها دعوت رهبر کره شمالی از پاپ برای سفر به پیونگ یانگ استعفای غیرمنتظره «نیکی هیلی» نایب رئیس اسکودا: مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت 97 تمدید شد عملیات بی‌سابقه یمنی‌ها درجنوب عربستان وساقط کردن 3هواپیمای جاسوسی معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد