چرا بهرام شفيع در يادها خواهد ماند؟

بهرام شفيع، مجري، گزارشگر و رييس فدراسيون هاكي درگذشت و همه ما را شوكه كرد.
ما یکی از بهترین‌های‌مان را از دست دادیم و متاسفانه آنقدر شوک عجیب و ضایعه بزرگی است كه از زمان شنيدن خبر هنوز نتوانسته‌ام بخوابم و متاثرم اما چرا شفيع در يادها خواهد ماند؟ او با وجود استاد بودن، همچنان نسل امروز گزارشگری را حمایت می‌کرد، بهرام شفیع همیشه علاقه‌مندان به گزارشگری را تشویق می‌کرد و برخی مواقع که من و همکاران از او می‌خواستیم در مقابله با برخی از نسل‌های جدید گزارشگری واکنشی داشته باشد، در کمال تعجب می‌گفت: بالاخره این‌ها باید بیایند و جای ما را بگیرند. این سیکل در حال چرخش است و نسل‌های جدید می‌آیند و می‌روند.
اجازه دهید نسل جدید هم بیایند و موفقیت کسب کنند، چراکه ما از موفقیت‌های آن‌ها خوشحال می‌شویم.
بهرام شفیع در اجرا و گزارشگری استاد بود و فردی بود که همیشه از تعابیر همه فهم، در ادبیاتش استفاده می‌کرد و از ادبیات غنی برخوردار بود.


مرحوم شفیع اخلاق بسیار خوبی داشت، فوق العاده فروتن و متواضع بود و حتی در مقابل افرادی که تازه‌کار بودند نیز فروتنی مثال‌زدنی داشت.
او در کنار اینکه استاد بود و به علاقه‌مندان این حیطه فن گزارشگری یاد می‌داد، در آموزش اخلاق هم به دیگران به خوبی عمل می‌کرد.
او در کارش و مواجهه با مردم بسیار باصداقت رفتار می‌کرد و این‌ها از ویژگی‌های منحصر به‌فرد بهرام است.
به هر حال تحمل این فقدان برای من بسیار سخت است و قطعا برای سایر همکاران‌مان هم همین‌طور است و واقعا متاثریم و نمی‌دانیم چه بگوییم. ما اصلا انتظار این را نداشتیم که بهرام الان از بین ما برود. او سالم بود و تا همین هفته پیش برنامه اجرا کرد، اگرچه باید خیلی بیشتر از این‌ها درباره او حرف زد، اما كلام را در همين‌جا خاتمه مي‌دهم.