واکنش افشانی به اتهام شنود مکالمات در شهرداری تهران

سیدمحمدعلی افشانی به خبر منتشره در رسانه‌ها مبنی بر شنود مکالمات در شهرداری تهران واکنش نشان داد.
شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به خبر شنود مکالمات در شهرداری تهران اظهار کرد: کثیف‌ترین اتهامی که در طول دوران خدمتم شنیدم اتهام شنود بود. کسی که این مصاحبه را انجام داد بلافاصله خودش تکذیب کرد؛ اما این اتهام بسیار زشت بود.
شهردار تهران افزود: برای اولین بار در طول خدمتم از سایت‌هایی که این خبر را زدند و از کسی که این ادعا را کرده شکایت می‌کنیم تا از طریق قانونی و حقوقی پاسخگو باشند.
وی ادامه داد:من از روز اول تغییرات را به تدریج انجام می‌دادم و از ابتدا به اعضای شورا گفته بودم اگر یک روز هم باشم حتما عزل و نصب می‌کنم.


افشانی گفت: من در تمام دوران خدمت و مسئولیتم همواره گفته‌ام که مبنای عمل من قانون است. علت اینکه من در این مسئولیت هستم این است که مردم به صورت میلیونی به اعضای شورای تهران رای دادند و اعضای شورا با 19 رای من را انتخاب کردند.
شهردار تهران با بیان اینکه من مسئولیت اجتماعی دارم, اظهار کرد: اگر قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال من شود حتی یک ساعت بعد از موعد مقرر نخواهم ماند و اگر هم قانون تایید کرد که من باید بمانم؛ می‌مانم و به مردم خدمت می‌کنم.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر داد موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد کدخدایی خبر داد: حضور جهانگیری، ظریف و همتی در شورای نگهبان برای بررسی CFT تحلیل سیاسی هفته دیوان لاهه به ایران و آمریکا برای ارائه ادله مهلت داد بیش از 9 میلیون تن کالای اساسی وارد شد شرکت‌های ایتالیایی در ایران ماندنی شدند افشای زوایای جدید از قتل جمال قاشقچی گاردین: زمان کنار گذاشتن بن‌سلمان فرا رسیده است توفان قاشقچی و تحریک اشتهای سیری‌ناپذیر ترامپ برای دوشیدن آل‌سعود گزارش سامانه ثبت حقوق مقامات اجرایی به دولت ارائه شد 18 کشته و ده‌ها زخمی در حمله‌ای مسلحانه به دانشکده‌ای در کریمه گزارش سامانه ثبت حقوق مقامات اجرایی به دولت ارائه شد واکنش افشانی به اتهام شنود مکالمات در شهرداری تهران فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: تامین امنیت زائران اربعین حسینی اولویت یگان‌های ویژه است ایران و آلمان بر ضرورت اجرایی شدن برجام تاکید کردند یارانه مهرماه امشب واریز می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد