سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  نظارت بـــــــر کار خودروســـــــــــازان کجاست؟ / حـــــــاج علی اکبری: چرا هیچ کس نظارتی بر کار خودروسازان انجام نمی‌دهد. خودروسازان خیلی راحت اقدام به ثبت‌نام خودرو می‌کنند و کلی از مردم پول می‌گیرند ولی هیچ تعهدی نسبت به تحویل خودرو به خریداران ندارند و هیچ کسی هم برای این کار از آنها بازخواست نمی‌کند. لطفاً مسئولان رسیدگی کنند.

■  تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی / یعقوب ابراهیم‌زاده - ارومیه: اینجانب دبیر، بازنشسته و جانباز هستم. واجب می‌دانم از تدابیر انسان دوستانه مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که از متلاشی شدن زندگی مشترک تعدادی از زوج‌های جوان جلوگیری کردند تشکر و قدردانی کنم.

■  افزایش زندانی‌های مهریه / پاژنگ - همدان: هر روز شاهد زندانی شدن تعدادی از افراد به خاطر بدهی مهریه در روزنامه‌ها هستیم. چه باید کرد؟ وقت آن شده است که دولت راهکاری برای این معضل اجتماعی ارائه کند تا دیگر شاهد افزایش آمار زندانی‌های مهریه نباشیم.

■  پاداش پایان خدمت پرداخت نشده است / یک هموطن: اینجانب استاد دانشگاه شهید بهشتی هستم، 42 سال خدمت کرده‌ام و اخیراً بازنشسته شده‌ام ولی هنوز پاداش پایان خدمتم را دریافت نکرده ام.