سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


نظــــــــر مـــــردم

■  داروی بیماری مثانه پوشش بیمه‌ای ندارد / آقای بهرامی: اینجانب 58 ساله‌ام و بیماری مثانه دارم و پزشک متخصص دارویی جهت درمان اینجانب تجویز کرده است ولی تأمین اجتماعی این دارو را تحت پوشش بیمه قرار نداده و می‌بایست هزینه آن را آزاد حساب کنم. سؤال من این است که مگر این دارو، داروی زیبایی‌ است که سازمان تأمین اجتماعی پوشش آن را متقبل نمی‌شود؟ پس ما حق بیمه را برای چه روزی پرداخت می‌کنیم؟
■  از دست راکبین موتورسوار تأمین جانی نداریم / یک هموطن: از اهالی خیابان مولوی حدفاصل میدان محمدیه و چهارراه وحدت اسلامی هستم. از ساعت 12 ظهر به بعد ما از دست راکبین موتورسوار تأمین جانی نداریم چه در پیاده رو و چه در خیابان، روزی نیست که شاهد تصادف مورتورسوارها با عابرین نباشیم و حتی جرأت عبور از خطوط عابر پیاده را هم نداریم. لطفاً از طریق روزنامه‌تان پیگیری کنید.
■  مسئولان فکری به حقوق بازنشستگان فرهنگی کنند / 674...0914: اینجانب بازنشسته سال 86 آموزش و پرورش هستم و هنوز حقوقم به دو میلیون و نیم نرسیده است. چرا مسئولان فکری به وضع حقوق‌های امثال ما نمی‌کنند؟
■  چرا شیر از مدارس رفت؟ / یوسف کنعانی - سمنان - 945...0912: چرا طرح تغذیه رایگان در مدارس به باد فراموشی سپرده شد. یک شیر پاکتی که سه روز در هفته می‌دادند کم کم هفته‌ای دو بار شد و سال گذشته به کلی حذف شد، در صورتی که همه می‌دانیم شیر کامل‌ترین غذاست.
■  گفت‌و‌گو با عبدالله انوار، «ایران جمعه» را عوض کرد / 263...0911: این هفته گفت‌و‌گو با عبدالله انوار رنگ و بوی «ایران جمعه» را عوض کرد. همین روند را ادامه بدهید و آخر هفته را به مطالب فرهنگی و ادبی و گفت‌و‌گو با چهره‌های شاخص مزین کنید.