ناهید تاج‌الدین عضو فراکسیون امید: نام برخی گزینه‌ها عمدا رسانه‌ای شد تا بازخوردها مشخص شود

یک عضو فراکسیون امید از برگزاری جلسه فراکسیون متبوعش با وزرای پیشنهادی قبل از جلسه رای اعتماد خبر داد و ساز و کار رای اعضای این فراکسیون را تشریح کرد. ناهید تاج‌الدین،‌ درباره بررسی سوابق وزرای پیشنهادی از سوی دولت برای وزارت‌خانه‌های کار،‌ اقتصاد،‌ صنعت و راه از سوی دولت در فراکسیون امید به ایلنا گفت: برای هر وزیر پیشنهادی از سوی دولت در فراکسیون امید یک کمیته در نظر گرفته شد و سوابق هر وزیر هم در آن مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچین قرار شد صبح شنبه(امروز) با وزرای پیشنهادی در فراکسیون امید جلساتی را قبل از شروع صحن برای رای اعتماد داشته باشیم، بعد از این جلسه روسای کمیته‌ها نتایج را در فراکسیون ارائه می‌دهند و ما بر اساس این نتایج رای‌گیری خواهیم کرد. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره گله برخی از اعضای فراکسیون امید مبنی بر اینکه برای انتخاب وزرا مشورتی با آن‌ها نشده است، گفت: نمایندگان گله‌مند هستند که چرا با آن‌ها برای انتخاب وزرا مشورتی صورتی نگرفته است؛ باید عنوان کرد اگر بنا بود رئیس‌جمهور این کار را از طریق تک‌تک نمایندگان انجام دهد باتوجه به اینکه تعداد نمایندگان زیاد است، کار بسیار سخت می‌شد. وی ادامه داد: این گلایه شاید از سوی نمایندگان فراکسیون مستقلین هم باشد؛‌ به هر حال رئیس‌جمهور برای انتخاب افراد با تعدادی از نمایندگان مشورت می‌کند و رایزنی‌ها هم شده است. این عضو کمیسیون اجتماعی گفت: آقای واعظی توضیح داد که گزینه‌های زیادی مطرح بوده و نام‌شان افرادی را که جدی‌تر از بقیه می‌شدند رسانه‌ای می‌کردند تا بازخورد مجلس را نسبت به این افراد ببینند و وقتی مشاهده کردند که بازخورد خوبی ندارند آن افراد را تغییر می‌دادند. وی خاطرنشان کرد: نظر درصدی از نمایندگان این است که دولت باید گزینه‌های بهتر و توانمندتری را باتوجه به شرایطی که کشور دارد معرفی کند؛ به هرحال امروز ایران در موقعیت ایده‌آلی نیست فردی که در این روزها بر مسند امور قرار می‌گیرد باید توانایی مدیریت شرایط سخت را داشته باشد . تاج‌الدین ادامه داد: بر اساس همین موقعیت و شرایط موجود کشور، برخی نمایندگان معتقدند وزرای پیشنهادی این آیتم‌ها را آنطور که باید ندارند و گزینه‌های مناسب‌تری هم در این میان وجود داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
«همدلی» از کاهش نرخ گفت‌وگو در میان خانواده‌های ایرانی بررسی می‌کند هیس؛ ایرانیان حرف نمی‌زنند کارشناسان گزارش مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از 17 درصدی برای قشر آسیب‌پذیر را تحلیل می‌کنند واهمه آمریکا از سیطره فرهنگی ـ سیاسی ایران بر خاورمیانه از نگاه کارشناس این حوزه بررسی می‌شود؛ ادامه تحولات و موضع‌گیری‌ها در ماجرای قتل خاشقجی روسیه: چرا سعودی‌ها را باور نکنیم؟ مهم‌ترین عنصر فرهنگی هم از پدیده شوم قاچاق در امان نمانده است؛ قاچاقچیانِ جنتلمن! محمود اشرفی راهبرد موسمی ترامپ و ژرفنای استراتژیک ایران وظایف خبرگان رهبری گمرک ایران تاکید کرد: ترخیص​۹۰ درصد کالاها در کمتر از ۷۲ ساعت معاون پارلمانی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا: چهار وزیر پیشنهادی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان می‌شوند ناهید تاج‌الدین عضو فراکسیون امید: نام برخی گزینه‌ها عمدا رسانه‌ای شد تا بازخوردها مشخص شود انتقال آب خزر به کویر، بدون مطالعات دقیق ممکن نیست