سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  قیمت بنزین به‌دلار، درآمد مردم به ریال / آقای اسدی - 769...0919: در رسانه‌ها میانگین نرخ بنزین در منطقه خلیج فارس را اعلام کردند. شما که قیمت بنزین در منطقه خلیج فارس را اعلام می‌کنید بهتر است نرخ درآمد مردم آن منطقه را هم ذکر کنید. این صحیح نیست که قیمت بنزین به دلار اعلام شود ولی درآمد مردم ایران به ریال باشد.
■  تأثیر گرانی و تورم بر زندگی و مشاغل آزاد / فریدون شیری: هر موقع که گرانی و تورم زیاد می‌شود دولت اعلام می‌کند که کارمندان نگران نباشند چون حقوق کارمندان با توجه به تورم افزایش پیدا می‌کند. سؤال من از دولت این است که مگر همه افراد جامعه کارمند و کارگر دولت هستند؟ پس افرادی که شغل آزاد دارند چکار کنند؟ مگر آنها جزو این مردم نیستند؟ آنها که نه شغل ثابت و نه درآمدی دارند چه گناهی کرده‌اند. چرا دولت فکری به حال این افراد نمی‌کند؟
■  پزشکانی که فقط علامت درمانی می کنند / 673...0910: می‌دانم این مطلب را چاپ نمی‌کنید اما وظیفه شرعی من این است که به هر طریقی که بتوانم حرف حق را بزنم. آقای وزیر بهداشت! پزشکانی که از دانشگاه کوچک یا پولی فارغ‌التحصیل می‌شوند سوادشان از یک پرستار هم کمتر است. فقط بلدند علامت درمانی کنند بدون آنکه تشخیص صحیح بدهند. چرا وزارتخانه بهداشت یک تحقیق نامحسوس در این باره انجام نمی‌دهد. اعتماد مردم به این نوع پزشکان کم شده است و این بی‌اعتمادی به پای همه پزشکان باسواد و کوشا نوشته می‌شود.
■  بازنشسته‌ام و دو فرزند دانشجو دارم اما یارانه‌ام قطع شده است / 652...0915: اینجانب بازنشسته فرهنگی سال 95 هستم و در اولین ماه بازنشستگی‌ام با وجود داشتن دو پسر دانشجو، یارانه‌ام را قطع کردند. اعتراض کردم اما جواب ندادند. آیا منطقی است با وجود این تورم چنین برخوردهایی صورت بگیرد؟
■  بازنشستگی با 20 سال را اجرا کنید / شهرام مافی - 374...0912: از سازمان بازنشستگی می‌خواهم طرح بازنشستگی با 20 سال سابقه را طراحی کند تا بسیاری از کارمندانی که به هر دلیل خواهان ادامه خدمت نیستند بازنشسته شوند. در این صورت زمینه اشتغال بسیاری از نیروهای جوان و بیکار هم فراهم می‌شود.