انتخاب ۵ کاندیدا باعث تضعیف رای ماندگاری افشانی می‌شد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی موضوع شهردار تهران در کمیسیون اجتماعی و کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اگر ما برای شهرداری تهران ۵ کاندیدا انتخاب می‌کردیم این موضوع باعث تضعیف رای به ماندگاری افشانی می‌شد. به همین دلیل اعضا بر سر تاخیر در انتخاب کاندیداها اجماع کردند.
به گزارش ایلنا، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر مبنای تعهدی که اعضای شورای شهر به شهرداری داده‌اند تلاش حداکثری این است که ایشان را در شهرداری تثبیت کنیم. وی افزود: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی توانسته‌اند مسائل‌شان را درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان به طرق مختلف حل کنند. در مجلس با درخواست شورای شهر و پیگیری نمایندگان تهران تلاش بر این است که مسئله تثبیت شهردار تهران و کلانشهرها حل شود. موضوع در کمیسیون اجتماعی و کمیسیون شوراهای مجلس مطرح است به همین دلیل اعضای شورای شهر ترجیح دادند فعلاً ‌روند انتخاب کاندیداها را به تعویق اندازند. رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمیسیون مجلس درخصوص موضوع شهردار تهران جلسه‌ای برگزار خواهد کرد، گفت: اگر ماندگاری آقای افشانی در کمیسیون رای بیاورد ممکن است باز هم نسبت به انتخاب کاندیداها اقدام نکنیم تا موضوع در صحن مجلس مطرح شود. رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این که در کاندیداهای باقی مانده، کسی نیست که کمتر از 3 سال تا بازنشستگی فرصت داشته باشد، گفت که «خود من هم چهار سال وقت دارم؛ البته بیشتر علاقه دارم در شورای شهر باقی بمانم» و درباره میزان احتمال رای آوردن خود برای شهرداری تهران هم گفت: کسانی که به من علاقه ندارند دوست دارند من شهردار شوم.
سایر اخبار این روزنامه
اینستاگرام صفحه امیرحسین مقصودلو را بست! تیغ فضای مجازی، زیر گلوی تتلو محمدرضا ستاری مخاطرات بازی تخت در زمین تحریم‌ها گزارش «ابتکار» از چالش مدیریت پسماندهای پلاستیکی در کشور زباله‌ها را هم وارد می کنیم؟! گزارش «ابتکار» از چالش مدیریت پسماندهای پلاستیکی در کشور زباله‌ها را هم وارد می کنیم؟! «ابتکار» از برنامه‌های رادیو برای چهل سالگی انقلاب گزارش می‌دهد چله انقلاب «ابتکار» از برنامه‌های رادیو برای چهل سالگی انقلاب گزارش می‌دهد چله انقلاب گرانی نرخ ارز و تورم بازار ایران چه تاثیری بر برندبازها گذاشته است؟ مصائب برندبازی روی شیب دلار گزارش «ابتکار» از رد لایحه cf در شورای نگهبان با عنوان ایرادات شرعی مخاطرات عدم تصویب cft «ابتکار» از بزرگداشت سالروز 13 آبان وموضع گیری مسئولان کشور در مورد اعمال تحریم ‌های تازه آمریکا گزارش می‌دهد «ابتکار» از بزرگداشت سالروز 13 آبان وموضع گیری مسئولان کشور در مورد اعمال تحریم ‌های تازه آمریکا گزارش می‌دهد «ابتکار» تاثیرترور پدر معنوی طالبان را بر روند صلح افغانستان بررسی می‌کند دورنمای خاکستری صلح «ابتکار» تاثیرترور پدر معنوی طالبان را بر روند صلح افغانستان بررسی می‌کند دورنمای خاکستری صلح عضو کمیسیون شوراها: استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون شوراها رد شد عضو کمیسیون شوراها: استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون شوراها رد شد انتخاب ۵ کاندیدا باعث تضعیف رای ماندگاری افشانی می‌شد انتخاب ۵ کاندیدا باعث تضعیف رای ماندگاری افشانی می‌شد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: ترامپ از تحریم‌ها دست خالی بیرون می‌رود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: ترامپ از تحریم‌ها دست خالی بیرون می‌رود