پنج مصدوم در یورش سربازان رژیم صهیونیستی به وزارت امور قدس فلسطین

در اثر یورش سربازان رژیم صهیونیستی به دفتر استانداری و وزارت امور قدس پنج فلسطینی دچار مشکلات تنفسی و مصدومیت شدند.
به گزارش ایسنا، هلال احمر فلسطین با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد، در پی یورش یکشنبه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به دفتر استانداری و وزارت امور قدس در شهرک الرام که با گاز سمی، چوب و باتوم انجام شد، پنج فلسطینی دچار مشکلات تنفسی و شکستگی شدند.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یکی از شاهدان عینی این حمله به اسپوتنیک گفت: تعداد زیادی سرباز ارتش اسرائیل پس از محاصره ساختمان استانداری و وزارت امور قدس وارد دفاتر آن شده و به کارمندان آنجا یورش بردند و شروع به شلیک گاز اشک‌آور کردند که این اقدام آنها مشکلات تنفسی را برای کارمندان به وجود آورد و آنها مجبور به ترک ساختمان شدند.
عدنان غیث، استاندار قدس در طول دو هفته گذشته دو بار توسط مسئولان اسرائیلی بازداشت شده و پس از اتهام به انجام اعمال خلاف قانون در کرانه باختری و قدس آزاد شد.


عدنان حسینی، وزیر امور قدس و عضو کمیته مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: نیروهای اسرائیلی ساختمانی که را که وزارتخانه و استانداری قدی در آنجا واقع است، محاصره کردند و به طور وحشیانه به این دو مقر حمله کردند و درهای اتاق‌ها را کندند.
یوسف محمود، سخنگوی دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: حمله به وزارت امور قدس و استانداری و حمله وحشیانه به کارمندان این دو نهاد نشانگر رویکرد خشن خطرناک اشغالگران است و نقض تمام قوانین بین‌المللی و توافقنامه‌های امضا شده محسوب می‌شود.