سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  سطل‌های زباله را هدفمند کنیم / 760...0915: در برخی از کشورها سطل زباله را چهارقسمتی ساخته‌اند. یک قسمت برای زباله‌های‌ تر و سه قسمت دیگر برای کاغذ، پلاستیک و شیشه. ما نه تنها می‌توانیم از این نوع الگو استفاده کنیم بلکه می‌توانیم قسمت دیگری را هم برای ته مانده غذاها اختصاص دهیم تا اولاً گربه‌ها از این ته مانده‌ها تغذیه کنند و بعد هم مجبور به پاره کردن پلاستیک‌های زباله نشوند.
■  فردیس کرج بیمارستان ندارد / 991...0935: ما ساکن شهرستان فردیس کرج هستیم اما با جمعیت بیش از 500 هزار نفر بیمارستان نداریم. ما فقط دو پایگاه اورژانس داریم. اگر زلزله‌ای اتفاق بیفتد چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟
■  دولتمردان دو بار گزیده نشوند / 263... 0938: در روایات اسلامی آمده است که مؤمن از یک جا دو بار گزیده نمی‌شود. از این‌رو نهایت امید و انتظار می‌رود مسئولان و دولتمردان محترم ضمن رصد و کنترل دقیق و قاطع وضعیت فعلی اقتصادی از تکرار چنین روند آشفته‌ای در آینده جلوگیری کنند. با این همه به‌نظر می‌رسد که اگر کنترل و نظارت در ردیف و صدر برنامه‌ها نباشد هرج و مرج فراگیر می‌شود.
■  نگذارید گرانی‌ها به داروها برسد / 239...0922: خواهش می‌کنم مسئولان بهداشت و درمان اجازه ندهند گرانی دو سه برابری روی قیمت، تعداد و تهیه همه داروها تأثیر بگذارد. اگر بیماران از نظر مالی کم بیاورند زمینگیر خواهند شد.
■  چرا ساعت حرکت قطار تهران - سمنان را تغییر دادند / رجب علیان: اینجانب دانشجوی دوره دکتری در استان سمنان هستم. در روزهای پنجشنبه قطار ساعت 5 و 30 دقیقه صبح از تهران به سمت سمنان و شاهرود حرکت می‌کرد اما متأسفانه ساعت حرکت این قطار از 5 و 30 دقیقه به 7 و 30 تغییر کرده که باعث شده اکثر دانشجویان با تأخیر چندساعته سر کلاس‌ها حاضر شوند. مسئولان شرکت رجا در این باره تجدیدنظر کنند.