امیرعبداللهیان: مجامع جهانی از حقوق اولیه ملت فلسطین حمایت کنند

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکوم کردن تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: نتانیاهو به پایان خط رسیده و مقاومت فلسطین بی‌تردید صهیونیست‌ها را متوقف و پشیمان خواهد ساخت.
به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در خصوص حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهارداشت: تجاوز اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی‌دفاع و همچنین ویرانی مناطق مسکونی و ساختمان رادیو و تلویزیون الاقصی شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
وی تداوم محاصره غزه و محروم کردن ملت مظلوم فلسطین از داشتن حقوق اولیه را عامل استمرار تنش در غزه دانست و افزود: حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از «حق بازگشت» و «رفع اشغالگری» از سرزمین‌ها‎ی اشغالی باید رعایت شود.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: توان و قدرت بازدارندگی موشکی و حمایت مردمی از مقاومت رمز پیروزی و پایداری ملت فلسطین در مقابل اشغالگران است. نتانیاهو به پایان خط رسیده و مقاومت فلسطین بی‌تردید صهیونیست‌ها‎ را متوقف و پشیمان خواهد ساخت.
دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: زمان مذاکره و عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها‎ی کودک‌کش به پایان رسیده و در مرحله جدید مقاومت فلسطین گام‌ها‎ی مهمی برای تحقق حقوق مشروع خود و آزادی قدس بر می‌‎دارد. وی ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین از مجامع جهانی و سازمان‌ها‎ی بین المللی خاطرنشان کرد: این مجامع باید با محکوم کردن جنایات ضد انسانی صهیونیست‌ها‎ در سرزمین‌ها‎ی اشغالی از حقوق اولیه ملت فلسطین حمایت کنند.
سایر اخبار این روزنامه