معاون رئیس جمهوری: روابط ایران و عراق گسترش می یابد

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور عراق به ایران گفت: این سفر در تحکیم روابط 2 کشور و توسعه و تقویت روابط آنها بسیار موثر است.
به گزارش ایرنا «معصومه ابتکار» عصر دوشنبه در بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: بدون شک این سفر در آینده روابط کشورهای عراق و ایران و افزایش مراودات اقتصادی، تجاری، فرهنگی بویژه در بحث زوار عتبات و عالیات 2 کشور بسیار تاثیر گذار است.
وی با اشاره به تبادل تفاهم نامه بین ایران و اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: امیدواریم با همکاری بخش‌های دیپلماسی هر 2 منطقه این مناسبات هر چه بیشتر تقویت گردد.
ابتکار گفت: پیش از این در حوزه محیط زیست قرار بود که پارک‌های مرزی مشترک داشته باشیم و در حوزه زنان و خانواده نیز می توانیم مناسبات زیادی با این کشور برقرار کنیم.


وی ادامه داد: صنایع دستی، زوار و موضوع‌های فرهنگی از دیگر عرصه‌هایی است که 2 کشور عراق و ایران می توانند تبادلات داشته باشند.
معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده افزود: در عراق و ایران زمینه برای فعالیت اقتصادی بسیار بالا است و در دولت تدبیر و امید نیز فعالیت و مراودات 2 کشور رو به افزایش بوده است.
معصومه ابتکار در جریان سفر یک روزه خود به استان البرز از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز دیدن کرد. به گزارش ایرنا وی در ادامه پای صحبت تولید کنندگان البرز نشست و از نزدیک مشکلات و مسایل این واحدها بویژه در بخش صادرات را بررسی کرد. معاون رئیس جمهور در ادامه سفر خود در البرز قرار است امشب در نشست بانوان کارآفرین این استان حضور یابد.
بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 آبان ماه در محل مجموعه نمایشگاههای گلشهر کرج دایر است. در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در دید عموم قرار داده اند.
سایر اخبار این روزنامه
امروزه مردم به جای کتاب، جعبه‌های کتاب‌نما می‌خرند تا خانه‌های‌شان را زیباتر کنند امروزه مردم به جای کتاب، جعبه‌های کتاب‌نما می‌خرند تا خانه‌های‌شان را زیباتر کنند بررسی سفر وزیر امورخارجه انگلستان و دیدار او با «ظریف» و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در گفت‌وگو با «فریدون مجلسی»؛ بررسی سفر وزیر امورخارجه انگلستان و دیدار او با «ظریف» و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در گفت‌وگو با «فریدون مجلسی»؛ «همدلی» از مخالفت‌های پیوستن به توافق پاریس گزارش می‌دهد تکرار ترامپ نباشیم «همدلی» از مخالفت‌های پیوستن به توافق پاریس گزارش می‌دهد تکرار ترامپ نباشیم «همدلی» در گفت‌وگو با کارشناسان، راه‌کارهای اصلاح یکی از مهمترین چالش‌های اقتصادی را بررسی کرد «همدلی» در گفت‌وگو با کارشناسان، راه‌کارهای اصلاح یکی از مهمترین چالش‌های اقتصادی را بررسی کرد برای لمپن ها حاشیه امن ایجاد نکنید برای لمپن ها حاشیه امن ایجاد نکنید نوبخت به پشتیبانی از ظریف وجود میلیاردها دلار قاچاق را یادآوری کرد نوبخت به پشتیبانی از ظریف وجود میلیاردها دلار قاچاق را یادآوری کرد با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی به شبکه ریلی کشور وصل شد با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی به شبکه ریلی کشور وصل شد دفاع نماینده ‌اصول‌گرا از ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است دفاع نماینده ‌اصول‌گرا از ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است معاون رئیس جمهوری: روابط ایران و عراق گسترش می یابد معاون رئیس جمهوری: روابط ایران و عراق گسترش می یابد