سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  عدم توجه شورای شهر پرند به مشکلات این شهر / یک مخاطب از پرند: خواهشی از مسئولان مربوطه دارم. اگر امکان دارد شورای شهر پرند را منحل کنند چون نه تنها کار مثبتی برای ساکنان پرند انجام نمی‌دهند بلکه فردی هم که به‌عنوان شهردار کارش را درست انجام دهد عزل می‌کنند. این شورا هیچ یک از مشکلات پرند را حل نمی‌کند و هیچ توجهی هم به خواسته‌ها و ساکنان این شهر ندارد.
■  بیمه حوادث مدارس / آقای صابر: امروز پیامکی برای اینجانب مبنی بر کمک به بازسازی مدارس زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد. به آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنم تمام مدارس سراسر کشور را بیمه حوادث کند و در هنگام بروز حوادث شرکت‌های بیمه اقدام به بازسازی مدارس کنند تا آموزش و پرورش برای بازسازی با مشکل مواجه نشوند.
■  عدم انجام تعهدات ایران خودرو / آقای خزایی: اینجانب در اردیبهشت سال‌جاری اقدام به ثبت‌نام خودرو دنا کردم. طبق قرارداد در پایان شهریورماه می‌بایست خودرو را به اینجانب تحویل می‌دادند اما نه تنها خودرو به اینجانب تحویل نشده است بلکه هیچ مسئولی پاسخگوی تقاضای اینجانب نیست و فقط وعده می‌دهند.
■  قدردان اداره صنعت، معدن و تجارت اسلامشهر هستم / آقای امیری: می‌خواستم از طریق رسانه شما از کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شعبه اسلامشهر بویژه واحد بازرسی به خاطر وقت گذاشتن برای مراجعه‌کنندگان و پیگیری و رفع مشکلات آنها کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
■  پرداخت نشدن بودجه بازسازی زلزله زده کرمانشاه / محمدتقی حاجی: استاندار کرمانشاه در رسانه‌ها اعلام کرد، مبلغ 110 هزار میلیارد بابت ساخت منازل زلزله زدگان کرمانشاه هزینه شده است بر فرض مثال اگر 100 هزار واحد مسکونی هم با خاک یکسان شده بود، بابت هر واحد مبلغ 110 میلیون تومان تعلق می‌گیرد. حالا چرا با این هزینه پرداختی اکثر واحدهای خراب شده کرمانشاه نیمه کاره رها شده یا اصلاً اقدامی انجام نشده و اصولاً پولی بابت بازسازی منازل تخریب شده پرداخت نشده است.
■  افزایش قیمت کالاها و عدم نظارت دولت / کمالی - شهرکرد: لطفاً به آقای رئیس جمهوری بگویید در همین چند روز هم که دلار کاهش قیمت داشته است کالاها افزایش قیمت دارند. اگر این بحران نیست پس نام این اتفاق چیست؟ چرا دولت نظارتی بر قیمت کالاها ندارد؟
■  مشکلات مالی یک جانباز اعصاب و روان / نام محفوظ:‌ اینجانب جانباز اعصاب و روان هستم. از سال 84 از محل کارم از کارافتادگی گرفته‌ام و دریافتی‌ام یک میلیون و 150 هزار تومان است. مبلغ 400 هزار تومان هم بابت حق پرستاری به همسرم پرداخت می‌شود. با توجه به اینکه هزینه درمان اینجانب بالاست و با داشتن عائله حقوق دریافتی اینجانب کفاف زندگی‌ام را نمی‌دهد طبق قانون فوق‌العاده حق ایثارگری به اینجانب تعلق می‌گیرد ولی به من پرداخت نمی‌شود. از مسئولان محترم درخواست مساعدت برای حل این مشکل را دارم.
■  امکان خرید و فروش و سود سهام عدالت چه شد؟ / تقی‌پور - آستانه اشرفیه - 463...0917: سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می‌شود و چه زمانی قابل خرید و فروش خواهد بود؟
■  قطع بیمه تکمیلی کارگر پیمانکاری / 132...0936: شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی منطقه تهران تکلیف ما بیمه شدگان تکمیلی کارگران پیمانکاری را مشخص کند. دلمان را خوش کرده بودیم با بیمه تکمیلی بخشی از هزینه هنگفت درمانی ما جبران شود اما قطع آن قبل از موعد مقرر و بدون اطلاع و انتظار، ما را سخت در نگرانی و اضطراب گذاشته است. لطف کنند هرچه سریعتر بیمه را مجدد فعال کنند.