سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم


■  پرداخت نشدن سود سهام کارخانه سیمان خرم آباد / جعفر یاراحمدی: اینجانب تعدادی سهام مربوط به کارخانه سیمان خرم آباد را از طریق بانک ملت خریداری     کرده ام. اما بعد از گذشت 10 سال خبری از پرداخت سود سهام نیست و حتی خبری هم از ساخت کارخانه شنیده نمی‌شود. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
■  کوییک ثبت‌نام کردیم می‌گویند ساینا می‌دهیم / فریبا زارع: اینجانب و همسرم دو معلول هستیم که در صورت نیاز مدارک معلولیت شدید و خیلی شدید را تقدیم می‌کنیم. در دی ماه96 جهت ثبت‌نام خودرو کوییک اتومات پیش فروش شرکت سایپا خودرو خود را فروختیم و قرار بر دریافت خودرو در تابستان 97 بود که تا امروز تحویل نداده‌اند. با هزار بدبختی دو بار از اصفهان به شرکت سایپا مراجعه کردیم که جز قول و وعده چیزی ندیدیم لذا با توجه به اینکه تبدیل خودرو درخواستی ما با ساینا برایمان مقدور نیست از مدیرعامل سایپا خواهشمندیم به‌صورت خاص به مشکل‌مان رسیدگی کنند.
■  رشد آمار بیکاران در خوزستان / یک مخاطب: همان گونه که آقای حاجتی، رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان اعلام کرده‌اند از سال 95 تا سال 96 حدود 40 هزار نفر به آمار بیکاران این استان اضافه شده است، ضمن تشکر از آقای حاجتی و اطلاع‌رسانی ایشان امیدواریم این آمار واقعی باشد و سؤال این است که مسئولان مربوطه چه راهکاری برای این مسأله پیشنهاد داده‌اند و چه کارهایی انجام شده است؟
■  افزایش قیمت کالاهای ایرانی / حسن اکبری: چرا دولت هیچ نظارتی بر قیمت‌های محصولات داخلی نمی‌کند. برای مثال قیمت کشمش پلویی که در ابتدای سال کیلویی 4 هزار تومان بود در حال حاضر به کیلویی 8 هزار تومان رسیده است. چه کسی در این باره پاسخگو است؟
■  درخواست اصلاح قانون مهریه / محمدکاظم رحیمی: از نمایندگان مجلس درخواست داریم برای افرادی که به خاطر عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان هستند تصمیمی اتخاذ کنند. قرار بود طرحی جهت اصلاح میزان مهریه مصوب شود ولی خبری نشد. وقتی ما در زندان هستیم از کجا باید پول پرداخت مهریه را تأمین کنیم.
■  اعتراض به قطع شدن یارانه / آقای فرهادی: اینجانب بازنشسته ارتش هستم، حداقل حقوق بازنشستگی را دریافت می‌کنم و یارانه‌ام قطع شده است. وقتی اعتراض کردم در پاسخ گفتند چون فرزند شما خانه خریده و از شما جدا شده یارانه شما قطع شده است که پاسخ قانع‌کننده‌ای نیست. لطفاً مسئولان پاسخگو باشند.
■  چرا جانبازان 25 درصد تحت پوشش نیستند؟ / یک هموطن - اراک: اینجانب یک جانباز 25 درصد هستم. چرا جانبازان 25 درصد تحت پوشش هیچ نهادی نیستند؟ چرا سبد حمایتی دولت به این افراد تعلق نمی‌گیرد؟ یک جانباز 25 درصد که هیچ شغل دولتی ندارد و از درآمد کافی هم برخوردار نیست چرا نباید تحت پوشش بنیاد امور ایثارگران و جانبازان قرار گیرد؟ چرا به این افراد سبد حمایتی تعلق نمی‌گیرد؟ امثال اینجانب زیاد هستند که جانبازند ولی تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.