سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  بخشنامه محدودکننده آموزش و پرورش / پرویز نوری: آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای چندین سال است که معلمان را از دریافت و اخذ چندین مدرک تحصیلی منع می‌کند. این بخشنامه با روح آموزش و پرورش در تضاد است. با این بخشنامه جلوی افزایش علم و ادامه تحصیل معلمان را گرفته و انگیزه معلمان را از بین برده‌اند. این چه مصوبه‌ای است که جلوی پیشرفت معلمان را گرفته است؟ لطفاً مسئولان محترم در این باره تجدیدنظر کنند.
■  افزایش قیمت محصولات ایران خودرو / کمالی: طبق شنیده‌ها و خبرهای غیررسمی ایران خودرو اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است. می‌خواستم بگویم چرا هیچ کسی نظارتی به قیمت محصولات خودروسازها نمی‌کند؟ آخر مردم چه گناهی کرده اند؟ بازار دیگر توان افزایش قیمت خودرو را ندارد. لطفاً نظارت بیشتری انجام دهید.
■  افزایش قیمت در میدان میوه تره بار هروی / یک مخاطب: غرفه داران میدان میوه تره بار واقع در میدان هروی تهران اقدام به گران کردن اقلام خود کرده‌اند. همچنین رفتار غرفه داران با مردم خوب نیست. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
■  ضرورت تعیین خط ارتباطی در امور ایثارگران و جانبازان / غلام علی شیری: اینجانب جانباز هستم. درخواست ما از امور ایثارگران و جانبازان این است که یک خط ارتباطی برای استفاده جانبازان و ایثارگران در نظر گیرند. به خدا گرفتار هستیم و هر موقع که با امور ایثارگران تماس گرفتیم موفق به ارتباط با آنها نشدیم.