خطیب نماز جمعه تهران: برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری بررسی FATF درمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:به مجمع تشخیص مصلحت امید داریم و می‌دانیم مانند شورای نگهبان و همه مردم علاقه‌مند به عزت و استقلال فکر می‌کنند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با نقد از تصویب FATF ، تصریح کرد: به مسئولین می‌گویم برجام را دوباره با FATF تجربه نکنید. مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. FATF مایه خودتحریمی است. امروز می‌توانیم احیانا تحریم‌ها را دور بزنیم اما اشراف اطلاعاتی آنها به منابع مالی، بانکی و تجاری ما اولا مخالف آیه قران لم یجعل للکافرین علی المومنی سبیلا ثانیا خلاف قانون اساسی و ثالثا خلاف رهنمون رهبر انقلاب است. ایشان فرمودند اینها نتیجه اتاق فکر آنهاست. برای پولشویی قانون داخلی داشته باشید. چرا به آنها که طمع دارند خاطرجمع می‌شوید؟
وی با اشاره به تصریح یکی از معاونت‌های خزانه داری امریکا گفت: او تصریح کرده است که اگر بخواهیم مردم ایران را کنترل کنیم، به حضور کامل FATF نیاز است.تصریح کردند مانند برجام این باعث تنگنای بیشتر می‌شود. می‌گویید مردم زندگی ارزان می‌خواهند این شعارها را قبلا هم دادید اما روزگار مردم را سیاه و مردم را گرفتار کردید.
طیب موقت نماز جمعه تهران به جای امید بستن به بیگانه به مردم خود اعتماد کنید. ما شهید هسته ای، شهید راه استقلال و سیاست داریم. با تکیه بر ظرفیت‌های داخل و اقتصاد مقاومتی گام جدی تر بر دارید. ملت در کنار شما کمک می‌کند و یدالله فوق ایدیهم. ما به مجمع تشخیص مصلحت امید داریم و می‌دانیم مانند شورای نگهبان و همه مردم علاقه‌مند به عزت و استقلال فکر می‌کنند و امیدواریم و انتظار داریم مردم را از نگرانی خارج کنند.