جشن 63 سالگی کیهان بچه‌ها با حضور فرزندان و خانواده‌ شهدای مدافع حرم


بعد از ظهر سه‌شنبه یازدهم دی ماه، کیهان‌بچه‌ها شاهد انتشار شماره 3000 بود.میهمانان ویژه این جشن، فرزندان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم بودند. حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان با حضور در جشن 63 سالگی کیهان‌بچه‌ها ضمن تشکر و قدردانی از ایثارگری شهدای مدافع حرم گفت: شما خانواده‌ها و فرزندان شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران و همه ملت‌ها دارید. شما شهدا‌یتان را از دست نداده‌اید، آنان را به دست آورده‌اید و نام و یاد مبارک آنها را بر تارک تاریخ جاودانه ساخته‌اید، آنچه از دست رفته است، عمری است که ما جاماندگان از قافله شهدا به غفلت از دست داده‌ایم. شریعتمداری از یادگاران شهدا خواست دعا کنند ادامه دهنده راه آنان باشیم و فردایی که در پیش است نزد آنها و شما شرمنده نباشیم.
محمد‌حسین صلواتیان، مدیر مسئول کیهان‌بچه‌ها نیز گفت: سیره پیامبر خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) همیشه در کیهان‌بچه‌ها راهنمای ما بوده و انشاءالله خواهد بود و به همین دلیل، جشن ۶۳ سالگی کیهان‌بچه‌ها را با بهترین و عزیزترین میهمانان خود، یعنی فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار کرده‌ایم.
در این جشن، فرزندان شهدای مدافع حرم در یک نمایش عروسکی شرکت کردند و با شادی و هیجان، کیک تولد ۶۳ سالگی کیهان بچه‌ها را بریدند. نکته جالب آنکه سومین سال تولد «محنا گودرزی» فرزند شهید مدافع حرم نیز با جشن تولد ۶۳ سالگی کیهان‌بچه‌ها همزمان بود و بچه‌ها تولد این عزیز را هم به جشن نشستند.
نمایش عروسکی، شعرخوانی، سرود تولد مجله، اهدای هدایا به فرزندان شهدا از جمله برنامه‌های جشن تولد قدیمی‌ترین مجله کودکان و نوجوانان ایران بود.