فراکسیون امید: اسماعیل بخشی در طول بازداشت مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل بخشی کارگر مجموعه نیشکر هفت تپه در جلسه‌ای برای رسیدگی به ادعاهایش به صراحت اعلام کرد در طول ایام بازداشت مورد ضرب و شتم واقع نشده است.
 فاطمه سعیدی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح نتایج بررسی فراکسیون اصلاح طلب امید درباره ادعاهای اسماعیل بخشی افزود: آقای بخشی مدعی ضرب و شتم در محل نگهداری اولیه در شهرستان شوش و هنگام انتقال به اهواز بود.
 وی‌ به حضور سریع مقامات وزارت اطلاعات در مجلس اشاره کرد و گفت: یک روز پس از جلسه با آقای بخشی، وزیر اطلاعات ‌و معاونانش و مسئولان اداره کل اطلاعات استان خوزستان به مجلس آمدند و به تمام سوالات نمایندگان حاضر در جلسه پاسخ دادند.
 آن ها وقوع درگیری هنگام انتقال متهم به اهواز را تایید کردند اما معتقد بودند این درگیری از سوی دو طرف بوده و به شکل ضرب و شتم متهم توسط ماموران نبوده است.


سعیدی همچنین گفت: ادعای آقای بخشی درباره شکنجه به شکل ضرب و شتم در ایام بازداشت توسط خود ایشان رد شده است. همان طور که آقای مطهری نیز اعلام کردند شکوه اصلی ایشان از ایام بازداشت همسایگی با تعدادی از زندانیان مرتبط با داعش بود.
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که دیگر نهادها نظیر قوه قضاییه که مسئولیت سنگینی در حوزه برخورد با متهمان دارند نیز گزارش دقیقی از بررسی‌های خود درباره این موضوع به مردم ارائه دهند تا مردم نیز بتوانند قضاوت درستی داشته باشند.
بختیاری: دادستان کل کشور نتیجه بررسی‌ها درباره بخشی را اعلام می‌کند
در همین زمینه علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور نتیجه اعزام هیئت ویژه کارشناسی به خوزستان برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی را اعلام می کند.