نظــــــــر مـــــردم



ë واردات گردوهای فاسد از چین و شیلی/ آقای تهرانی: اخیراً به‌دلیل گران شدن گردو، گردوهای فاسد و خراب از کشور چین و شیلی وارد کشور شده که مشکلات بسیاری برای مردم و مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. چرا سازمان تعزیرات حکومتی با این موضوع برخورد نمی‌کند؟ چرا وزارت بهداشت در این خصوص واکنشی نشان نمی‌دهد؟
ë لغو ویزای چین/ جواد گروهی: اینجانب معلم بازنشسته هستم. در خبرها خواندم که سازمان جهانگردی به‌صورت یکجانبه ویزای چین را لغو کرده است در صورتی‌که کشور چین برای ایرانی‌ها ویزای سنگینی در نظر گرفته و ارزشی برای پول ما قائل نیست. می‌خواستم بگویم که این عمل باید دوجانبه باشد وگرنه چیزی جز پایین آمدن شأن ایرانی‌ها در پی نخواهد داشت.


ë توزیع سبد کالا/ آقای سلطانی: اینجانب چون حقوق‌بگیر جایی نیستم و بیمه هم ندارم، سبد کالا به من تعلق نمی‌گیرد، تکلیف امثال اینجانب که درآمد ماهیانه کمتر از یک میلیون تومان دارند چیست؟ با این درآمد ناچیز در 6 ماه گذشته نتوانسته‌ام مرغ و گوشت خریداری نمایم. لذا از دولت محترم درخواست دارم با شناسایی اقشار کم درآمد آنان را تحت پوشش قرار دهند.
ë قطع یارانه حقوق‌بگیران بالای 3 میلیون تومان/ هموطن محترمی نیز چنین عنوان کردند که در خبرها خواندم که دولت قصد دارد یارانه افرادی که حقوق بالای 3 میلیون تومان دریافت می‌کنند را قطع کند. می‌خواستم بگویم اینجانب یک خانواده 8 نفری دارم و 5 نفر دختر و پسر تحصیلکرده و بیکار دارم. مستأجر هستم و حقوق دریافتی من 4 میلیون تومان است. من با این هزینه‌‌ها چطور می‌توانم زندگی خود را تأمین کنم؟ لااقل تعداد خانواده من حقوق‌بگیر را در نظر بگیرید.
ë بی‌نام: از روزنامه ایران به‌عنوان روزنامه و سخنگوی دولت درخواست دارم اخباری که پایه و اساس درستی ندارند را انتشار ندهید. در روزنامه اعلام کردید که مبلغ 200 هزار تومان سبد حمایتی به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود ولی تا الآن هیچ خبری نشده است. چرا اینقدر غیر حرفه‌ای عمل می‌کنید.