بیش از 4 هزار نفر استخدام دستگاه‌های دولتی می‌شوند

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی 4 هزار و 464 نفر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سید عزیز آشنا با تشریح جزییات ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی 17 اسفند 1397 برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن از صبح دیروز، آغاز شده است.
وی افزود: تاکنون بیش از یکهزار نفر در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا 9 بهمن ماه ادامه دارد که امکان تمدید این زمان وجود ندارد. کارت شرکت در آزمون 13 اسفند ماه از طریق سایت اعلام شده در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد که در آن حوزه امتحان نیز مشخص شده است.
آشنا گفت: در مهلت 10 روزه ثبت‌نام امکان ویرایش پروفایل برای ثبت‌نام کنندگان وجود دارد و سامانه ثبت‌نام نیز hrtc.ir است که به سازمان جهاددانشگاهی تعلق دارد.
سایر اخبار این روزنامه
بانک مرکزی: تعداد چک‌های برگشتی در آذرماه 32 درصد کم شد نگاه کاسب‌کارانه به تحریم با افزایش بی رویه قیمت خودرو ضربه وزارت اطلاعات به اخلالگران بازار پتروشیمی افتخارآفرینی فولاد مبارکه در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی خود در مورد الحاق ایران به CFT اتاق‌ِ بازرگانی، انجمن‌های حرفه‌ای و فرجام برجام و FATF رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: CFT و پالرمو در یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند تظاهرات ضد ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا و اروپا با امضای طوماری مطرح شد درخواست چهره‌های جهانی از کشورهای اروپایی برای تحریم نشست ضد ایرانی لهستان تحلیلگر صهیونیست: قطعات پازل ضد ایرانی ترامپ چیده نخواهد شد تجربه شکست خورده معاون وزیر دفاع بیان کرد اجرای 48 پروژه استراتژیک عمرانی و زیربنایی در سواحل مکران معاون امور مجلس ریاست جمهوری: دستگاه‌ها از رایزنی‌های دوباره برای تغییر بودجه اجتناب کنند بیش از 4 هزار نفر استخدام دستگاه‌های دولتی می‌شوند توضیحات رئیس پلیس تهران درباره فرار 3 اخلالگر بازار کاغذ