سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë شیشه‌های واگن مترو تهران-کرج کثیف است/ 343... 935: شیشه‌های واگن مترو تهران-کرج کثیف است ضروری است توجه و برطرف شود.
ë صاحبخانه‌ام حکم تخلیه گرفت/ 200... 938: دو سال در منطقه جنگی بودم کارت ایثار 5 ساله دادند و طبق قول دولت و مجلس پرونده تکمیل شد و قرار بود به رزمندگان بیش از یک سال70 درصد از حقوق پرداخت شود ولی تا الان یک ریال هم پرداخت نشده است بیکار و مستأجر هستم و فرزند دانشجو دارم، صاحبخانه‌ام به خاطر نپرداختن اجاره، حکم تخلیه گرفته است.
ë مخابرات برای 30 هزار تومان بدهی، تلفن را قطع و واگذار می‌کند/ از بهارستان شهرک قلعه میر 125... 919: مخابرات تلفن مردم را به خاطر 30 هزار تومان بدهی قطع و واگذار می‌کند و مابقی قیمت را برنمی‌گرداند. لطفاً پیگیری بفرمایید. ممنونم.
ë عدم پرداخت وام به بازنشسته‌های صندوق بازنشستگی/ آقای برزگر بازنشسته‌ آموزش و پرورش قائم شهر: بعد از 30 سال خدمت در آموزش و پرورش، قرار بود اول ماه به بازنشسته‌ها مبلغ 5 میلیون تومان وام پرداخت کنند ولی بعد از گذشت یک ماه هنوز هیچ خبری از وام نیست. چرا مسئولان به ما بازنشسته‌ها وعده‌های توخالی می‌دهند؟
ë عدم پرداخت وام به بازنشسته‌های بالای 65 سال/ حسن نورمحمدی: اخیراً صندوق بازنشستگی اعلام کرده به بازنشسته‌ها وام 5 میلیون تومانی پرداخت می‌شود. مراجعه که کردم گفتند به افراد بالای 65 سال وام تعلق نمی‌گیرد. چرا با بازنشسته‌ها این کار را می‌کنید؟ این چه طرحی است که به افراد بالای 65 سال وام پرداخت نشود؟‌
ë اعتراض فرهنگیان به بیمه تکمیلی ناکارآمد/ 350... 915: اعتراض فرهنگیان به بیمه تکمیلی ناکارآمد فرهنگیان را منعکس فرمایید. وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.
ë سود سهام عدالت خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی واریز نشده است؟/ بابایی 822... 919: چرا سازمان خصوصی‌سازی سود سهام عدالت خانواده‌های پشت نوبتی تحت پوشش بهزیستی را واریز نکرده است؟
ë جمع‌آوری کودکان کار/ آقای صادقی:  کودکان کارکه عموماً کم‌سن و سال هستند و از سطل زباله‌ها در چهارراه‌ها زباله جمع‌آوری می‌کنند، چهره زشتی به کرج داده و باعث کدورت ذهن شهروندان کرج شده است لذا از مسئولان محترم شهرداری کرج درخواست داریم به وضعیت بچه‌های کار سر‌و‌سامان بدهند.
ë عدم تحویل خودرو در موعد مقرر/ پرویز نوری:  من یک معلم هستم که سال گذشته با فروش لوازم خانه و قرض گرفتن پول اقدام به ثبت‌نام خودرو کردم. الان بعد از گذشت یک سال و سپری شدن سه ماه از موعد تحویل خودرو، نمایندگی اعلام می‌کند خودرو رنو تولید نمی‌شود و هیچ‌کس هم در این خصوص پاسخگو نیست. ما چه گناهی کرده‌ایم که باید به قرارداد یک خودروساز دولتی اعتماد کنیم و آخر هم کسی پاسخگو نباشد.
ë گرانی داروهای دامپزشکی/ اسدالله شیخ‌الاسلامی از شهرستان میانه:  چرا اینقدر داروهای دامپزشکی گران شده است؟ کشاورزان و دامداران به خاطر گرانی قادر به خرید دارو نیستند و این باعث تلفات دام و درنهایت ضربه به کشور شده است. لطفاً مسئولان برای داروهای دامپزشکی یارانه‌ای مشخص کنند و تصمیم عاجلی اتخاذ نمایند.
ë عرضه داروی تاریخ گذشته در داروخانه/ ملیحه فتاحی:  داروخانه‌ای در خیابان جی داروهای تاریخ گذشته عرضه می‌کند. برای تهیه داروی چینی سیلیس به داروخانه مراجعه کردم بعد از دریافت دارو متوجه شدم این دارو تاریخ گذشته است اعتراض کردم ولی با برخورد نامناسب مسئول داروخانه مواجه شدم که بسیار بد و توهین‌آمیز بود اکثر مراجعه‌کنندگان هم عنوان می‌کنند که اکثر داروهای این داروخانه تاریخ گذشته است. لطفاً مسئولان وزارت بهداشت در این خصوص رسیدگی و نظارت بیشتری داشته باشند.