سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë تفاوت در ارائه خدمات به دفترچه‌های خدمات درمانی/ دانش‌محمد امینی بازنشسته: برای تمدید دفترچه خدمات درمانی که مراجعه می‌کنیم، 2 نوع دفترچه درمانی معرفی می‌کنند یکی بیمه درمان سلامت ایران که وجهی بابت آن پرداخت نمی‌کنیم. و نوع دوم دفترچه بیمه ایرانیان که به‌ازای هر نفر 250 هزار تومان پرداخت می‌کنیم تا بتوان در بیمارستان‌ها استفاده کرد. لطفاً مسئولان پاسخگو باشند چرا وضعیت به این شکل است و تکلیف ما بازنشستگان در این‌خصوص چیست؟
ë انتقاد از نحوه توزیع مواد غذایی با ارز دولتی/ خانم آقایی: به نحوه توزیع گوشت و مواد غذایی با ارز دولتی 4200 تومانی انتقاد دارم. امروز حدود 2 ساعت در صف گوشت بودم و بارها شاهد درگیری و به علت شلوغی و سر و صدای زیاد نتوانستم یک بسته گوشت تهیه کنم. با این شکل عرضه، گوشت به دست نیازمندان و مردم عادی نمی‌رسد و در ضمن این نحوه عرضه زیبنده مردم ما نیست.  دولت می‌تواند با کارت ملی توزیع گوشت را در سراسر کشور انجام دهد.
ë‌ انتقاد به خدمات به مشتریان توسط شرکت سایپا/ مجید بهیا: وقتی یک شرکت عظیم و بزرگ مثل شرکت سایپا قادر نیست بعد از گذشت 40 روز یک جفت لنت ترمز برای مشتریان خود تأمین کند پس اصلاً فلسفه وجود و ارائه این کارخانه به این بزرگی برای چیست؟ چرا هیچ کس به مشتریان خود جواب قانع کننده‌ای نمی‌دهد؟
ë‌ عدم اختصاص سبد کالا برای مشاغل آزاد و کم درآمد/ آقای حسینی: ‌ چرا دولت به افرادی که شاغل ولی بیمه نیستند بسته حمایتی سبد کالا پرداخت نمی‌کند. خیلی از مردم در مشاغل آزاد و کم درآمد مثل پیک موتوری و کارگر ساختمانی هستند ولی هیچگونه بیمه‌ای ندارند و حقوق ناچیزی هم دریافت می‌کنند ولی این بسته حمایتی به آنها پرداخت نشده است. دولت خیلی راحت می‌تواند از طریق سامانه بانک‌ها وضعیت درآمد افراد را شناسایی و نیازمندان را شناسایی نماید.