نظــــــــر مـــــردم



ë ساخت و سازهای غیر مجاز در مرتضی‌گرد/ سلیمان بلغار: ساخت و سازهای غیرمجاز و گاه مجاز در منطقه مرتضی‌گرد یا همان فیروز‌بهرام باعث نابودی باغ‌ها و فضای سبز آن منطقه و همچنین افزایش حاشیه نشینی در این منطقه شده است. از مسئولان مربوطه بالاخص شهرداری درخواست داریم با این قبیل ساخت‌وسازها برخورد کنند تا شاهد از بین رفتن فضای سبز نباشیم.
ë انتقاد به نحوه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی/ آقای اصغرنسب: چرا سازمان تعزیرات به صورت حرفه‌ای با موضوع گرانفروشی برخورد نمی‌کند کار سازمان تعزیرات شده فقط جریمه کردن افراد که این کار برای مردم هیچ فایده‌ای ندارد چون فرد متخلف و گرانفروش قطعاً این مبلغ جریمه را دوباره با افزایش قیمت کالاهای خود جبران می‌کند این کار هیچ منفعتی برای مردم ندارد لطفاً در نحوه عملکرد خود تجدید نظر کنند.


ë تقاضای درخواست سبد کالا دارم/ 447... 0916: حدود 25 سال تحت پوشش بهزیستی خمینی شهر اصفهان هستم و بیکار. به من مستمری نمی‌دهند و سبد کالا 200 هزار تومانی هم به من تعلق نگرفت. در حالی که سبد کالای 200 هزارتومانی متعلق به تمام کارمندان و کارگران حقوق بگیر زیر 3 میلیون تومن است. من که بیمار هستم و مستمری هم به من نمی‌دهند چرا سبد کالا به من تعلق نگرفته. از مسئولان خواهشمندم رسیدگی کنند.
ë درخواست کمک یک هموطن: تاکنون 2 بار تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته‌ام و قادر به کار کردن نیستم. در حال حاضر دیسک‌ گردن هم دارم و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرم. اینجانب مستأجر و دارای 2 فرزند هستم. جهت عمل جراحی در بیمارستان امام‌خمینی اقدام کرده‌ام ولی قادر به تأمین هزینه‌های اولیه و بستری شدن نیستم. از خیرین و مردم عزیز درخواست کمک دارم تا بتوانم مجدداً سلامتی خود را به‌دست آورم.
ë نمایشگاه‌های عرضه کالا/ آقای ریحانی: ماهیت نمایشگاه‌های عرضه کالا در همه جای دنیا صرفاً به منظور آشنایی بیشتر مردم با کالا است ولی در ایران نمایشگاه‌های عرضه کالا عملاً تبدیل به فروشگاه‌ شده است که اقدام به عرضه کالا بدون فاکتور و پرداخت مالیات می‌کند که هیچ کمکی به تولید‌کننده نمی‌کند و صرفاً باعث از بین رفتن برخی از اصناف شده و به این قشر آسیب می‌زند. از مسئولان درخواست داریم با این کار برخورد کرده و نظارت بیشتری در این خصوص انجام دهند.