انتقام در هر نقطه ای از جهان

پس از هشدار فرمانده کل سپاه و دستیار فرمانده کل قوا خطاب به پاکستان، سردار سلیمانی سومین سرلشکر کشورمان است که درپی ناامن سازی مرزهای کشورمان توسط گروهک های مستقر در خاک پاکستان خطاب به این کشور هشدار می دهد. فرمانده نیروی قدس سپاه پنج شنبه گذشته در یادواره هزار و ۷۴۷ شهید بابل در مصلای نماز جمعه این شهرستان تصریح کرد: حتما جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای خود را از مزدورانی که دست به این اقدام زده‌اند در هر نقطه از جهان خواهد گرفت، ما این گروه خبیث را در هر نقطه‌ای از جهان بیابیم تنبیه می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خون جوانان ما در داخل کشور به سادگی پاک شود.
نهیب به پاکستان؛ چه تسلیتی دارید که به ملت ایران بدهید!
به گزارش ایسنا و فارس، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با دردناک خواندن حادثه تروریستی در زاهدان، از دولت پاکستان پرسید: ما تصور می‌کردیم پاکستان، ایران را عمق استراتژی خود قرار داده وعمق استراتژی پاکستان، جمهوری اسلامی است. پیوسته به پاکستان توصیه کردیم که در منطقه به شما کمک می‌کنیم اما سوال من از دولت پاکستان این است که به کجا می‌روید؟ این تذهبون؟ شما که بمب اتم دارید آیا نمی‌توانید یک گروه چند صد نفره تروریستی در منطقه را نابود کنید؟ مردم خود شما در عملیات‌های مختلف تروریستی چه میزان کشته شده‌اند؟ ما از شما تسلیت نمی‌خواهیم، چه تسلیتی به ملت ایران می‌خواهید بگویید؟
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: هشدار می‌دهم ایران را آزمایش نکنید و هر کسی ایران را آزموده پاسخ محکم آن را گرفته است، ما از باب دوستی با پاکستان صحبت می‌کنیم و می‌گوییم نگذارید مرزهای شما موجب ناامنی در کشورهای همسایه شود، هر کسی این نقشه را برای پاکستان کشیده هدفش انشقاق پاکستان است. سردار سلیمانی خطاب به مردم پاکستان هم گفت: در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته و هدف آن ها از هم پاشیدن این کشور است، مردم پاکستان نباید اجازه دهند یک آدم‌کش برای آن ها تصمیم‌گیری کند.این مقام ارشد سپاه با بیان این که اصرار بر برجام منطقه‌ای چیست، به دنبال این هستند که برجام ۲ را پایه‌گذاری کنند و آیا این برجام هدف آن هاست، گفت: با وجود آن که می‌دانند این کشور در منطقه صاحب اقتدار و اثرگذار است، به دنبال خشکاندن قدرت و اقتدار ایران هستند. فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین با اشاره به این که به اسم داعش کشورهای زیادی را تخریب کردند، صدها انسان بیگناه را کشتند و بیش از سه هزار مسجد منفجر شد، گفت: در نهایت جمهوری اسلامی ایران جلوی این توفان مسموم را گرفت؛ در نظر بگیرید اگر این توفان مسموم به مرزهای ایران می‌رسید، چه اتفاقی می‌افتاد. به گزارش فارس، سردار سلیمانی همچنین با اشاره به این که هیچ تصمیمی در ایران بدون توجه به منافع ملی گرفته نمی‌شود، گفت: اگر رژیم صهیونیستی جرئت نمی‌کند به ما حمله کند به خاطر پایه محکم حزب‌ا... و حماس در منطقه است.سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه هم درباره واکنش عملیاتی به جنایت تروریستی  اخیر به ایرنا گفت: «مقیاس انتقام ایران درگیری با چهار تروریست نیست، ما با دنباله‌های تروریست‌ها درگیر خواهیم شد.» ابراهیم حمیدی مدیر کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: هشت مظنون در خصوص حمله انتحاری زاهدان بازداشت شدند.