جهانگیری دو معاون جدید خود را منصوب کرد

معاون اول رئیس جمهور در احکام جداگانه ای، «مهدی علیخانی» را به عنوان معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای و «سعید شیرکوند» را نیز به عنوان معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی خود منصوب کرد.
اسحاق جهانگیری در این حکم خطاب به مهدی علیخانی تصریح کرد: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهوری منصوب می‌شوید.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین در حکم دیگری خطاب به سعید شیرکوند اظهار داشت: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی‌های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف و پیگیری و نظارت بر امور محوله موفق و موید باشید.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: ذخایر ارزی کشور در بهترین شرایط قرار دارد اخبار کوتاه اقتصادی سخنگوی وزارت خارجه: استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگرفته است چرادولت دغدغه‌ «رسانه‌های مکتوب» ندارد؟ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام: ملت ایران قوی‌تر از 40 سال قبل و دشمنان آن ضعیف‌تر شده‌‌اند رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام: ملت ایران قوی‌تر از 40 سال قبل و دشمنان آن ضعیف‌تر شده‌‌اند مادورو: آمریکا برای توجیه جنگ، بحران‌سازی می‌کند در پی کشته شدن 300 نفر در حمله جنگنده‌های هندی به مواضعی در پاکستان تنش میان اسلام آباد و دهلی نو بالا گرفت انتقاد اروپا از برخورد خشونت‌بار فرانسه با معترضان رئیس جمهور در پیامی به مراسم اهدای جایزه ملی نشان (برند) برتر سال 1397: ارج نهادن به مقوله نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور است جهانگیری دو معاون جدید خود را منصوب کرد تقی زاده: 82 درصد بازنشستگان کشوری مشمول همسان سازی حقوق شدند این قهرمان ملی را حفظ کنید