تقدیر رئیس ‌‌پلیس پایتخت از افسر وظیفه شناس پلیس راهور

در روزهای گذشته یکی از افسران پلیس راهور که بر حسب وظیفه خودروی یکی از بازیکنان سابق فوتبال(فرهاد مجیدی) که با سرعت غیر مجاز در حال تردد در یکی از اتوبان‌های تهران بود را متوقف کرد اما با مقاومت این ورزشکار برای تست الکل مواجه شد. این ورزشکار در عین حال اقدام به فیلمبرداری این صحنه و به اشتراک گذاری آن در فضای مجازی کرد که با واکنش‌های متفاوت و منفی مواجه شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در دیدار با این افسر راهور از عملکرد دقیق و مطابق قانون و در عین حال مودبانه وی تقدیر و تشکر کرد.
پلمب تالار محل برگزاری مزون لباس‌های خارجی
در لواسان


همچنین رئیس‌پلیس پایتخت از پلمب و تعطیلی تالار محل برگزاری مزون لباس‌های خارجی در منطقه لواسانات خبر داد.
سردار رحیمی با اشاره به غیرقانونی بودن برگزاری مزون لباس‌های خارجی در تالار مجتمع «اسکای سنتر»، گفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اطلاع از برگزاری مزون لباس‌های خارجی با استفاده از مدلینگ‌های آقا و خانم در منطقه لواسانات تهران، بلافاصله به محل برگزاری این به اصطلاح نمایشگاه لباس در مجتمع مذکور مراجعه کرده و برابر وظیفه قانونی از ادامه فعالیت این نمایشگاه جلوگیری کردند. به گفته وی، براساس هماهنگی با دستگاه قضائی، تالار محل برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی لباس نیز تعطیل و پلمب شد.
سایر اخبار این روزنامه
پاسخ رهبر انقلاب به درخواست معرفی زودهنگام رئیس‌جدید قوه قضائیه هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا سرمایه بزرگ ایران و سوریه(یادداشت روز) اخبار ویژه آتش‌بس بین هند و پاکستان شکسته شد/هند بمباران کشمیر را از سر گرفت دولت خرید خانه را به رؤیا تبدیل کرده است ترامپ: من یک انسان بی‌گناه هستم که توسط افرادی فاسد گرفتار شده‌ام! ایران دو دیپلمات هلند را اخراج کرد حالا نوبت پاسخ به فرانسه است آقای «عابر بانک» و همدستانش چگونه بانک مرکزی و نهادهای نظارتی را دور می‌زدند؟ اقدامات اخیر رجیستری برای جلوگیری از واردات گوشی قاچاق است تقدیر رئیس ‌‌پلیس پایتخت از افسر وظیفه شناس پلیس راهور ۴۰ راهبرد جهاد علمی در گام دوم انقلاب -۱ با ما در فضای مجازی همراه باشید هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا