جنایتی که موجب شهادت مرزبانان شد، بی‌پاسخ نمی‌ماند

میزان: رئیس قوه قضائيه با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌ها با انقلاب هستند و حاضرند برای وجب به وجب خاک کشور جانشان را فدا کنند، به حامیان تروریست‌ها هشدار داد که ادامه چنین وضعیتی دامان خود آنان را نیز خواهد گرفت.
آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضائي، با تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان عزیز کشور که در روزهای اخیر در مرزهای شرقی کشور هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفتند، برای آنان علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر مسئلت کرد و گفت: مسئولان تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح امنیتی، نظامی و انتظامی مرز‌ها به کار بگیرند تا کمتر شاهد چنین حوادثی باشیم؛ اما به حامیان این تروریست‌ها هشدار می‌دهیم این اقدام آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و البته تأثیری هم در اراده مردم ما در حرکت‌های انقلابی نخواهد گذاشت.آیت‌الله آملی‌لاریجانی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های ماه شعبان ازجمله میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، نام‌گذاری این روز را بسیار بامعنا دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان جمهوری اسلامی است. نیروهای مسلح در کشور ما امنیتی را ایجاد کرده‌اند که در سطح منطقه و جهان مثال‌زدنی است و این امنیت به‌آسانی به دست نمی‌آید. امروز قدرت بالای بازدارندگی ایران در مقابل دشمنان محصول همین مجاهدت‌ها و تلاش‌هاست. حضور ملت درصحنه و مجاهدت نیروهای مسلح سایه جنگ را از سر کشور برداشته و برمی‌دارد.رئیس قوه قضائيه افزود: اینکه برخی گمان کنند پاره‌ای از مذاکرات همچون مذاکرات مربوط به برجام و غیربرجام سایه جنگ را از سرکشور برداشته گمان نادرستی است. آنچه سایه جنگ را از سر کشور برمی‌دارد، اقتدار جمهوری اسلامی با حضور ملت درصحنه و مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح نظیر سپاه و بسیج است.
متأسفانه برخی در داخل، نهاد انقلابی سپاه را مورد بی‌مهری خود قرار می‌دهند
آیت‌الله آملی‌لاریجانی با بیان اینکه سپاه علاوه بر مسائل نظامی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ اسلامی نیز مسئولیت قانونی دارد، اظهار کرد: این نهاد علاوه بر انجام این وظایف، همواره در جهت فقرزدایی و بهبود وضعیت کشور تلاش‌های غیرقابل‌انکاری داشته است، ازجمله در همین بحث تولید بنزین که چندی قبل در جنوب کشور به بهره‌برداری رسید، سپاه پیشرو بود. به دلیل همین خدمات است که این نیروی عظیم مردمی مدافع جمهوریت و اسلامیت نظام در مقاطع مختلف آماج حملات دشمن بوده است و متأسفانه برخی در داخل نیز این نهاد انقلابی را مورد بی‌مهری خود قرار می‌دهند که این امر قابل قبول نیست و همگی باید قدردان اقتدار ناشی از تلاش‌های سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح باشیم.