سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë کاهش مواد قندی و نمکی در تولید نان/ آقای صابر: با توجه به رشد فزاینده دیابت در کشور تقاضایی از صنایع غذایی و نانوایی‌های کشور داشتم، لطفاً جهت حفظ سلامتی جامعه، در تولید محصولات غذایی و نانوایی به مقدار 10درصد از مواد قندی و نمکی کم کنند تا شاهد سلامت جامعه باشیم.
ë حمایت از مستأجران/ آقای سیدی: چرا هیچ قانونی در حمایت از مستأجران وجود ندارد؟ گناه ما چیست که مستأجر شده‌ایم و صاحب خانه نیستیم. یعنی هرکسی که مستأجر است باید هر توهینی را از طرف موجر بپذیرد؟ در این ایام پایانی سال، صاحب خانه وسایل ما را در کوچه ریخته و زن و بچه من در کوچه زندگی می‌کنند. آیا قانونی وجود دارد که از من و امثال من حمایت کند؟
ë طرح خروج پادگان‌ها از شهر و انبوه‌سازی مسکن/ درخواست یک شهروند: در یکی از رسانه‌ها عنوان شده است که دبیر ستاد انبوه‌سازی در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌اند که پادگان‌های داخل شهر به بیرون شهر منتقل شده و به جای آن انبوه‌سازی مسکن انجام خواهد شد. این چه طرحی است که عنوان می‌شود؟ این همه آپارتمان‌ها در داخل شهر و حاشیه شهر ساخته شده و اکثر آنها هم خالی هستند چه فایده‌ای برای مردم دارد و چه مشکلی از مسکن مردم حل کرده است؟ این فضاها می‌بایست به فضای مفید تبدیل شود نه این‌که سود آن عاید دلالان زمین و مسکن شود.
ë افزایش حقوق بازنشستگان/ درخواست یک هموطن: از دولت انتظار داریم حقوق بازنشسته‌ها را افزایش دهند. طرح افزایش 400 هزار تومانی حقوق بازنشستگان با توجه به اوضاع گرانی و افزایش سرسام آور هزینه‌ها بسیار ناچیز است.
ë مشکلات یک هموطن/ فخرالدین عبداللهی از سقز کردستان: 8 سال رزمنده دفاع مقدس بودم ولی در جایی استخدام نشده‌ام و شغل بیمه‌ای هم ندارم و از جایی هم حقوق نمی‌گیرم و از نظر مالی تحت فشار هستم. چرا من و امثال من که چندین سال در جبهه از این مرز و بوم دفاع کردیم و با درجه جانبازی و سابقه اسارت در زندان‌های عراق، حالا باید بیکار باشیم؟ ما برای گذران زندگی دچار مشکل شده‌ایم. از مسئولان محترم درخواست داریم فکری به حال ما کنند.
ë قطع یارانه/ خانم رجبی: سرپرست خانوار هستم. یارانه‌ام را یکباره قطع کرده‌اند. به سامانه مراجعه و اعتراض کردم ولی تا این لحظه هیچ گونه پاسخی به من نداده‌اند.لطفاً مسئولان در این خصوص پاسخگو باشند.