معاون امور مجلس رئیس جمهور: تاکید رئیس‌جمهور بر تکریم و رفع مشکلات جامعه ایثارگران است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت که همواره یکی از تاکیدهای مهم شخص رئیس جمهوری به ویژه در سفرهای استانی مقام‌ها و مسئولان دولت،دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و تکریم جامعه ایثاگران است.
به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری در دیدار از خانواده شهید کرامت ایزدپناه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروزه به یک برنامه راهبردی و از روکردهای اساسی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری تبدیل شده است.
امیری ادامه داد: سرکشی و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان یک سنت حسنه اکنون به زیر مجموعه‌های دولت اعم از وزیران، معاونان رئیس جمهوری، استانداران و حتی سطوح میانی نظام اداری تعمیم یافته و سرمشقی برای همه مدیران اجرایی شده است.
وی همچنین امنیت، آرامش و عزت امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون را مدیون از خودگذشتگی‌ها و فداکاری خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دانست.


امیری تاکید کرد:حامل پیام ارادت رئیس‌جمهور به خانواده معزز شهید کرامت ایزدپناه و مردم ولایتمدار، وفادار، سلحشور و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد هستم.
توجه ویژه و ارائه خدمات امیدبخش به جامعه ایثارگران براساس داده‌های آماری و احیای بسیاری از حقوق مغفول مانده این قشر به اذعان اعضای این جامعه، از وجوه برجسته اقدام‌ها و دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید ظرف پنج سال گذشته است.
در راستای اجرای طرح سپاس و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان در طول پنج سال گذشته افزون بر 29 هزار و 433 مورد سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این استان انجام شده است.
سایر اخبار این روزنامه
احتمال تمدید معافیت 4 کشور از تحریم نفتی ایران دکتر روحانی در تماس تلفنی نخست‌وزیر پاکستان: نخست وزیر پاکستان قول داد تروریست ها را ریشه کن کند نایب رئیس کمیسیون تلفیق: ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه 98 رفع شد انگلیس، اعطای مصونیت به جاسوس رئیس کل بانک مرکزی: مهمترین بحث دولت و بانک مرکزی تامین کالاهای اساسی مردم است با حضور معاون اول رئیس جمهور؛ چندین طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح شد مقاومت عراق نسبت به تلاش واشنگتن برای ایجاد نسل سوم داعش هشدار داد وزیر آلمانی: هرگز حزب‌الله لبنان را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار نمی‌دهیم هشدار پنتاگون به ترکیه درباره "عواقب خطرناک" خرید اس 400 از روسیه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق؛ دکتر روحانی فردا به بغداد سفر می‌کند 77 دستگاه واگن مسافری به شبکه ریلی اضافه شد سفرای جدید ایران در فرانسه و تاجیکستان با دکتر روحانی دیدار کردند مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) خبر داد: کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو راه‌اندازی شد معاون امور مجلس رئیس جمهور: تاکید رئیس‌جمهور بر تکریم و رفع مشکلات جامعه ایثارگران است