درخشش سپاه در سرکوب تروریست‌ها؛ علت خشم آمریکا

در بحبوبه دست و پنجه نرم کردن بخش قابل توجهی از مردم ایران با مشکلات ناشی از سیل در شمال؛ جنوب و جنوب‌غربی کشور؛ و درهنگامه‌ای که نیروهای مسلح کشور و از جمله سپاه پاسداران  مانند دوران دفاع مقدس و اینبار در عرصه‌ای دیگر مشغول امداد و نجات و خدمات رسانی به آسیب دیدگان وگرفتار شدگان از این حادثه طبیعی بودند؛ سرانجام بعد از ظهر روز نوزدهم فروردین ماه دولت جمهوری‌خواه آمریکا تحت ریاست دونالد ترامپ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد.
1- تنظیم ساختار هر سیستم حکومتی و رژیم سیاسی  براساس قانون اساسی آن کشور صورت می‌گیرد. قانون اساسی که چارچوب فعالیت‌های تمامی قوا وسازمانها می‌باشد؛ نیز با رای اکثریت مردم به تصویب رسیده وبعنوان میثاق ملی قلمداد می‌گردد.
2-  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران؛ نهادی است که نهال آن در سال 1357 کاشته شد و امروز به درختی تنومند که ریشه در سرزمین پهناور ایران دارد؛ مبدل شده است. جایگاه این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی کاملا مشخص وقانونی بوده و  اصل 150 قانون اساسی به این مهم پرداخته و چنین می‌گوید: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به وسیله قانون تعیین می‌شود».
3- پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته در عرصه‌های مختلف منشاء خدمات برجسته‌ای بوده‌اند که انجام آن‌ها جز با ایثار جان میسور نگردیده است. مقابله با تجزیه‌طلبی‌ها در گوشه و کنار کشور در هنگامه‌ای که هنوز انقلاب ملت ایران نوپا بود و از هر سو مورد تهاجم گرگ‌های درنده خو قرار داشت؛ خاتمه دادن به هواپیما ربایی؛ جلوگیری از ترور شخصیت‌ها؛ پایان دادن به جولان گروه‌های مسلح در کشور و علی‌الخصوص خاتمه جنگ مسلحانه در پایتخت که در اوج جنگ تحمیلی جریان یافت؛ حضور در عرصه دفاع مقدس و عهده‌دار شدن بسیج؛ سازماندهی؛ آموزش واعزام دهها هزار رزمنده داوطلب مردمی به جبهه‌های دفاع از کشور؛... تنها گوشه‌هایی از خدمات ارزنده و به یادماندنی پاسداران انقلاب اسلامی هستند.


4- سپاه تجلی وتبلور ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس  و در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران دوبال قدرتمند نیروهای مسلح کشور را تشکیل می‌دهند. تک تک نیروهای تشکیل دهنده این نهاد؛ فرزندان برومند و رشید ملت ایران هستند. به راحتی صدها هزار ایرانی پاکباخته را تروریست معرفی کردن؛ عملی وقیحانه؛ غیر قابل قبول و پیشاپیش محکوم به شکست است.
5- هیچ ملت و هیچ نظام سیاسی اجازه تضعیف حافظان امنیت و مدافعان تمامیت ارضی کشور خویش که همانا نیروهای مسلح هستند؛ را نمی‌دهد و جمهوری اسلامی ایران بصورت اولی تر در این زمینه ظاهر شده و هرگز تضعیف فداکارترین ومخلص ترین قهرمانان وطن را بر نخواهد تابید.
6- اقدام غیر قانونی؛ فرامرزی وخلاف تمامی اصول وقواعد بین‌الملل دولت آمریکا در قرار دادن نام بخشی از نیروهای مسلح کشورمان در فهرست گروه‌های تروریستی خشم ملت ایران را برانگیخته و هرکسی که دل در گرو ایرانی آزاد ومستقل دارد؛ با این اقدام خصمانه حاکمان کاخ سفید ابراز مخالفت می‌نماید.
7- دونالد ترامپ نیروی مسلحی را در فهرست تروریست‌ها قرار داده است که از قضا در نبرد و سرکوب و ریشه کنی گروه‌های خون آشام و قسی القلبِ تروریستی؛ کارنامه‌ای درخشان ومشعشع داشته و اقدامات آن مورد استقبال و تایید دولت‌ها وملت‌های درگیر و قربانی تروریسم می‌باشد.
8- مشکل دولتمردان آمریکا؛ نه تنها حمایت مورد ادعای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریسم  نیست؛ بلکه درست نقطه مقابل آن یعنی نقش بی بدیل و کارآمد و تمام کننده این نیرو در قلع وقمع پایگاه‌های گروه‌های تروریستی است. همان گروه‌هایی که شکل‌گیری؛ تجهیز وحمایت مالی و تسلیحاتی وحتی تبلیغاتی آنها جز با حمایت مستقیم وغیر مستقیم آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای کاخ سفید امکان پذیر نبوده و نیست.
9- جبهه النصره؛ داعش؛ القاعده؛ حمله کننده‌گان به برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر؛ آنانی گوش تا گوش سر کودک سوری را در برابر دوربین‌های خبرگزاری‌های غربی از بدن جدا کردند؛ آنهایی که قربانیان خود را زنده زنده در آتش می‌سوزاندند؛ آنانی که اسرای خود را مانند گوسفند ذبح می‌نمودند؛ آنانی تمامی اصول انسانی را زیر پا گذاشته و به صغیر وکبیر رحم نمی‌کردند؛ آنانی که زخمی‌هایشان در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی مداوا شده و می‌شوند... هرگز و هرگز مورد حمایت وتایید جمهوری اسلامی ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبوده و نیستند.
اگر چنانچه نیروهای سپاه از گروه‌های تروریستی جبهه النصره؛ دانش ... حمایت می‌کردند؛ بدون تردید امروز در لیست تروریستی قرار نمی‌گرفتند و برعکس  نورچشم مقامات کاخ سفید بودند.
10- برعکس ادعای دولتمردان آمریکایی؛ سپاه پاسداران  به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران وبنا به دعوت دولت‌های سوریه وعراق پیشقراول مبارزه ومقابله با گروهها وسازمان‌های تروریستی بوده وانصافا در این صحنه خوش درخشیده است. آنچه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی را سخت برآشفته وخشمگین نموده است؛ همین درخشش ودست بالای این بازوی مسلح جمهوری اسلامی در سرکوب دست پروردگان واشنگتن و تل آویو است.
11- مدعیان مبارزه با تروریسم در کاخ سفید وتل آویو؛ خود بانی؛ مروج؛ حامی وپایگاه ترور و تروریسم هستند. جوخه‌های مرگ دهه‌هاست با حمایت آمریکایی‌ها در سرزمین‌های اشغالی به پاکسازی قومی و اجرای سیاست مخرب غیر انسانی سرزمین سوخته با کشتارزنان و کودکان و غصب سرزمین‌های آنان مشغول هستند. آنچه این روزها در یمن در حال اجراست؛ تروریسم آشکار دولتی و تلاش برای خفه کردن ملتی مظلوم است.
12- ملت ایران بعنوان قربانیان عینی تروریسم؛ ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر مبارزه با تروریسم را نمی‌پذیرند زیرا آنانی که 17 هزار ایرانی را به قربانگاه بردند سالهاست در پناه نیروهای امنیتی آمریکا و تحت حمایت سیاستمداران این کشور آزادانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
اختلاف نظر و دیدگاه در داخل کشور وجود دارد اما یک بحث بین اعضای خانوده‌ای بزرگ بنام ایران است.دشمنان ملت ایران بدانند هنگامی که قصد عبور از خطوط قرمز ملی ایرانیان داشته باشند؛ این مردم ید واحده می‌شوند.
از این‌رو تمامی احزاب و جریانات سیاسی اعم از اصلاح‌طلب؛ اصولگرا ومستقل در محکومیت این سیاست خصمانه آمریکا متفق القول هستند. موضع‌گیری نابخردانه و اقدام مضحک نوزدهم فروردین دولت دونالد ترامپ بطور حتم یکپارچگی؛ انسجام و همبستگی ملی تمامی ایرانیان وطن دوست و هرآن کس که به ایرانی بودن خود می‌بالد؛ بدنبال خواهد داشت.