مردم ایران همه یکپارچه شعار «سپاهی هستیم» سر دادند

ملت ایران روز گذشته پس از اقامه نمازجمعه با خلق حماسه ای ماندگار درحمایت از سپاه پاسداران باشرکت در راهپیمایی ضداستکباری علیه اقدام ننگین رئیس جمهور آمریکا مبنی برمعرفی این نهاد انقلابی به عنوان گروه تروریستی فریاد «ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند» را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان این انقلاب باشد.
به گزارش ایرنا از سراسر کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و صیانت ‌کننده بی ‌بدیل نهضت الهی، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) و میهن اسلامی ایران است که پیشگام نقش‌ آفرینی مثال ‌زدنی در عرصه ‌های گوناگون اعم از هشت ‌سال دفاع مقدس، سازندگی و بزنگاه ‌هایی همچون زلزله، سیل و خاصه جبهه مقاومت را در پرونده درخشان خود ثبت نموده است.
امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، باز هم مردم گرفتار در سیل استان ‌های کشور، شاهد هستند سپاه پاسداران صادقانه لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل ‌آلود برای مردم، معطر به عطر رشادت و خدمت کرده‌ است.
اینک در پی اظهارات سخیف و اقدام نابخردانه سردمداران دولت تروریست‌ پرور، شیطان بزرگ آمریکا علیه سپاه پاسداران مایه مباهات انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران و ذوق ‌زدگی رذیلانه رژیم جعلی و کودک ‌کش غاصب فلسطین، مردم سراسرکشور بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه 23 فروردین در راهپیمایی ضد استکباری - صهیونیستی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کردند .


این تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی بعد از اقامه نماز سیاسی ، عبادی در تمامی مراکز استانها، شهرستان ها و بخش های مختلف میهن اسلامی و در پاسخ به اقدام غیرقانونی و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد.
مردم با حضور وحدت بخش خود، علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم آمریکا فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
راهپیمایان ضمن ابراز انزجار از سیاست های منطقه ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، بر حفظ وحدت و یکپارچکی و هوشیاری آحاد مردم و مسئولان در قبال توطئه های دشمنان تاکید و اقدام دولت آمریکا مبنی بر معرفی سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی را به شدت محکوم کردند.
در شرایطی که سپاه مقتدر پاسداران به عنوان امید مستضعفان در سطح جهان نورافشانی می‌کند و سردار سلیمانی و سپاه قدس رهبری جبهه مقاومت را در دست داشته و خواب راحت را از استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سلب کرده است، دولت آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست معرفی می‌کند.
این در حالی است که دولت آمریکا به عنوان تروریست دولتی درتمام جنایات ضدبشری دست داشته و درپرورش داعش و تمام گروه‌های تروریستی شریک است.
مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی امروز نیز همانند گذشته بار دیگر با سردادن شعار عزت و سربلندی بر حمایت از آرمان های انقلابی و سیاست ضد استکباری جمهوری اسلامی تاکید کردند.
«مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «مجلس سپاهی شده ترامپ روانی شده» ، «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه» ، «سلیمانی می رزمه ترامپ می لرزه» از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.
در پایان شرکت کنندگان در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی با قرائت بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند و با آتش زدن پرچم آمریکا خشم و انزجار خود را علیه اقدام ترامپ نشان دادند.
حضور کودک و جوان گرفته تا پیرمرد و پیر زن، کارمند، کارگر، نوجوانانی سبزپوش که به پویش «من یک پاسدارم» پیوسته بودند و شهروندانی از همه اقشار، در این راهپیمایی ها جلوه خاص و حماسی بخشید و روز گذشته «مرگ بر آمریکا» را بلندتر از همیشه با مشت های گره کرده، فریاد زدند و ترامپ را خوارتر، حقیرتر و ناامیدتر کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
اقدام کاخ سفید در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا با واکنش های گسترده ای داخلی و خارجی مواجه شد و بیشتر رسانه ها و شخصیت ها از آن به عنوان اقدام خصمانه، تشنج آفرین و احمقانه دونالد ترامپ یاد کرده اند.
پیش از این، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پاسداران، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و اظهار داشتند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.