تفاهمنامه بنیاد شهید و نهاد کتابخانه‌های کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، در جریان نشست صبح دیروز حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور علاوه بر انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین، از سامانه شاهد الکترونیک به آدرس mag. navideshahed.com رونمایی شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی و مسئولیت شخصی و اجتماعی محسوب می‌شود و بنیاد شهید به عنوان بخشی از مجموعه نظام با چاپ و انتشار ۱۶۹۰ کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده است هرچند کافی نیست.
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این مراسم گفت: امروزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین مسائل مورد نیاز کشور است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره روی این موضوع تأکید کرده‌اند. نهاد کتابخانه‌ها نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
سایر اخبار این روزنامه
نفت را هر قدر اراده کنیم صادر می‌کنیم روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است تفاهمنامه بنیاد شهید و نهاد کتابخانه‌های کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دریاچه ارومیه با سیل احیا شد، میلیارد‌ها پول احیا را میل نکنید! عرضه ۱۲ عنوان اثر داستانی درباره شهدای ورزشکار در نمایشگاه کتاب تهران مراسم بزرگداشت سردار شهید شفیع‌زاده امروز در تبریز برگزار می‌شود ظریف: امریکا برای عبور از تنگه هرمز باید با سپاه صحبت کند ظریف: امریکا برای عبور از تنگه هرمز باید با سپاه صحبت کند روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است هنرمند باید چراغ راه باشد نه اسم خیابان! هنرمند باید چراغ راه باشد نه اسم خیابان! سپاه آماده تحمیل شکست‌های دوباره به دشمن است سپاه آماده تحمیل شکست‌های دوباره به دشمن است نسل‌کشی سیستماتیک شیعیان در عربستان جفت‌پوچ برای مخاطب، جفت‌شش برای اسپانسر! مردم را به دستگاه قضایی امیدوارتر کنید