مراسم بزرگداشت سردار شهید شفیع‌زاده امروز در تبریز برگزار می‌شود

جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، مراسم گرامیداشت سردار شهید حسن شفیع‌زاده فرمانده دلاور توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس صبح امروز پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
سردار شفیع‌زاده ضمن شرکت در تمامی صحنه‌های عملیاتی، مسئولیت فرماندهی توپخانه و طرح‌ریزی و هدایت آتش پشتیبانی را در قرارگاه‌های مختلف به‌عهده داشت و آخرین مسئولیت او فرماندهی توپخانه نیروی زمینی سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا بود. وی توانست قبضه‌های به غنیمت گرفته‌شده از ارتش بعثی را در توپخانه‌های لشکری و گردان‌های توپخانه سامان بخشد. این سردار سرافراز روز هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای۱۰ در شمال‌غرب (منطقه عمومی ماووت) درحالی که عازم خط مقدم جبهه بود، بر اثراصابت گلوله توپ دشمن به خودروی وی به شهادت رسید.
سایر اخبار این روزنامه
نفت را هر قدر اراده کنیم صادر می‌کنیم روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است تفاهمنامه بنیاد شهید و نهاد کتابخانه‌های کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دریاچه ارومیه با سیل احیا شد، میلیارد‌ها پول احیا را میل نکنید! عرضه ۱۲ عنوان اثر داستانی درباره شهدای ورزشکار در نمایشگاه کتاب تهران مراسم بزرگداشت سردار شهید شفیع‌زاده امروز در تبریز برگزار می‌شود ظریف: امریکا برای عبور از تنگه هرمز باید با سپاه صحبت کند ظریف: امریکا برای عبور از تنگه هرمز باید با سپاه صحبت کند روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است روحانی: بقای عربستان و امارات مدیون تصمیم ایران است هنرمند باید چراغ راه باشد نه اسم خیابان! هنرمند باید چراغ راه باشد نه اسم خیابان! سپاه آماده تحمیل شکست‌های دوباره به دشمن است سپاه آماده تحمیل شکست‌های دوباره به دشمن است نسل‌کشی سیستماتیک شیعیان در عربستان جفت‌پوچ برای مخاطب، جفت‌شش برای اسپانسر! مردم را به دستگاه قضایی امیدوارتر کنید