پیام تسلیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی درپی جنایت عربستان: اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین‌المللی و حقوق بشری ننگ و ذلت است

بخش خبری: در پی شهادت تعدادی از مسلمانان مظلوم توسط رژیم سفاک آل‌سعود، آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، در پیامی با محکوم کردن این جنایت، از ملتهای مسلمان جهان خواستند در مقابل این جنایت آل‌سعود سکوت خود را بشکنند و از خون این مظلومان دفاع کنند. ایشان یادآور شدند: اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین‌المللی و حقوق بشری ننگ و ذلت است.
متن پیام بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ اِلَّا اَنْ یُوْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ


با کمال تاثر و تاسف اطلاع یافتیم رژیم سفاک حاکم بر حجاز جنایت بسیار وحشتناکی را انجام داد که در تاریخ سیاه این حکومت ظالم سابقه ندارد شهادت جمعی از جوانان بی‌گناه و مظلوم به دست سفاکان عربستان اگرچه برای آن شهیدان فوز و سعادت و افتخار است، اما برای جوامع بین‌المللی و جمعیتهای دفاع از حقوق بشر ننگ و عار و ذلت می‌باشد.
چرا دولتهای اسلامی در این حادثه وحشیانه سکوت اختیار کرده و به ندای مظلومیت آنان پاسخ مثبت نمی‌دهند؟
وظیفه ما این است در هرجای جهان که به انسانهای بیگناه ستم وارد میشود اظهار تاثر و تاسف نماییم و ظالمین را محکوم نماییم ولی الان مشاهده میشود که مسلمانان و دولتهای اسلامی و سایر ملل جهان آنطور که باید این جنایات را محکوم نمی‌کنند و وظیفه انسانی خود را فراموش نموده‌اند و بلکه با سکوت خود دست این خونخواران را باز نگه داشته که به ظلم و ستم خود ادامه دهند.
اینجانب با تسلیت و تبریک به خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان مسئلت دارم. انشاء‌الله شهدای آنان با شهیدان بدر و احد محشور شوند. پایان ستم ظالمین را از درگاه ذات لایزال الهی خواهانم.
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا‌ای مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
19 شعبان المعظم 1440
لطف‌الله صافی
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد اعلام کرد: آمادگی ایران برای جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود پیام تسلیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی درپی جنایت عربستان: اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین‌المللی و حقوق بشری ننگ و ذلت است مردم امریکا از رژیم صهیونیستی متنفرند برگزاری مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس مفتی لیبی: هیچ نقطه‌ای از کره زمین از فساد رژیم سعودی خالی نیست تاکید ژاپن و اتحادیه اروپا بر تداوم حمایت از برجام دعوت امارات از رژیم صهیونیستی برای حضور در نمایشگاه «اکسپو دبی» ره‌آوردهای معنوی سیل نقشه شوم امارات برای گسترش هرج و مرج در تعز دعوت امارات از رژیم صهیونیستی برای حضور در نمایشگاه «اکسپو دبی» «عمر البشیر» با ادعای وخامت حال به خارج از زندان منتقل شد رسانه ملی و سواد دینی نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود