دعوت امارات از رژیم صهیونیستی برای حضور در نمایشگاه «اکسپو دبی»

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که این رژیم در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو 2020 دبی شرکت خواهد کرد.
صفحه رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پنجشنبه (پنجم اردیبهشت) در توییتر ضمن ابراز خرسندی از مشارکت خود در این نمایشگاه، نوشت: «نمایشگاه اکسپو 2020 گردهمایی جهانی است که در آن کشورهای جهان برای نمایش ابتکارات جمع می‌شوند و ابداعات خود را به نمایش می‌گذارند و در مورد چالش‌هایی که مواجه‌اند، به تبادل آرا می‌پردازند».
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در صفحه توییتری خود مشارکت این رژیم در این نمایشگاه را نشان دهنده «ارتقای جایگاه منطقه‌ای و جهانی اسرائیل» دانست.
نمایشگاه بین‌المللی اکسپو هر پنج سال یک بار در یکی از کشورها که برای برگزاری آن نامزد می‌شوند، برگزار می‌شود و شش ماه طول می‌کشد. میزبان این نمایشگاه در سال 2015 شهر میلان ایتالیا بود و قرار است شهر اوزاکا ژاپن سال 2025 میزبان آن باشد.


برخی از کشورهای عربی معروف به محور عربستان سعودی که شامل بحرین، امارات و دولت مستعفی یمن می‌شود، از زمان روی کار آمدن «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه سعودی در سال 2015 و ولی‌عهد سعودی «محمد بن سلمان»، به دنبال عادی‌سازی روابط خود با تل‌آویو هستند، روابطی که پیشتر در پشت پرده بود.
طی ماه‌های گذشته چندین مقام بلند پایه صهیونیست به کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس سفر کردند. نتانیاهو چند ماه پیش به عمان رفت و با «قابوس بن سعید»، سلطان این کشور دیدار کرد و بعد از او «یسرائیل کاتص»، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به عمان سفر کرد.
دو هفته بعد از این رویداد سیاسی، «ایوب قرا»، وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی به منظور شرکت در یک نشست بین‌المللی به میزبانی ابوظبی، وارد امارات شد. «میری رگو»، وزیر ورزش این رژیم نیز برای اولین بار به همراه هیاتی جهت تماشای مسابقات قهرمانی جودو به امارات سفر کرد. وزیر ورزش رژیم صهیونیستی از اینکه سرود این رژیم برای اولین بار در ابوظبی اجرا شد، متاثر شد و «اشک شوق» ریخت.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد اعلام کرد: آمادگی ایران برای جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود پیام تسلیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی درپی جنایت عربستان: اعدام مسلمانان مظلوم عربستان برای جوامع بین‌المللی و حقوق بشری ننگ و ذلت است مردم امریکا از رژیم صهیونیستی متنفرند برگزاری مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس مفتی لیبی: هیچ نقطه‌ای از کره زمین از فساد رژیم سعودی خالی نیست تاکید ژاپن و اتحادیه اروپا بر تداوم حمایت از برجام دعوت امارات از رژیم صهیونیستی برای حضور در نمایشگاه «اکسپو دبی» ره‌آوردهای معنوی سیل نقشه شوم امارات برای گسترش هرج و مرج در تعز دعوت امارات از رژیم صهیونیستی برای حضور در نمایشگاه «اکسپو دبی» «عمر البشیر» با ادعای وخامت حال به خارج از زندان منتقل شد رسانه ملی و سواد دینی نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود نایب رئیس بنیاد گندمکاران: خودکفایی در تولید گندم امسال هم تکرار می شود