نیویورک تایمز تحت فشار صهیونیست‌ها کاریکاتور خود را حذف کرد

تارنمای روزنامه نیویورک تایمز؛ تحت فشار صهیونیست‌ها کاریکاتور جنجالی خود درباره ترامپ و نتانیاهو را حذف کرد.
به گزارش ایرنا، در این کارتون «دونالد ترامپ » همانند فردی نابینا به تصویر کشیده شده که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی او را همانند یک سگ به دنبال خود می‌کشد.
نسخه بین‌المللی نیویورک تایمز، تحت فشار لابی صهیونیست ها؛بابت انتشار یک کارتون درباره سران آمریکا و رژیم صهیونیستی که دو روز پیش در صفحه دیدگاه این روزنامه منتشر شده بود، مجبور به عذرخواهی شد و آن را حذف کرد.
انتشار این کارتون به عنوان اقدامی "یهود ستیزی" قلمداد شده بود.


سردبیر نیویورک تایمز با انتشار توضیحی که قرار است امروز (دوشنبه) در نسخه چاپی این روزنامه منتشر شود، گفت: یک کارتون سیاسی روز پنجشنبه در نسخه بین‌المللی نیویورک تایمز انتشار یافته بود که به علت اشتباه در قضاوت ها؛حذف شد.
به گزارش هافینگتون پست، ضد یهودیان معمولا یهودی‌ها را به سگ و خوک تشبیه می‌کنند. این اقدام نیویورک تایمز موجب خشم در میان طرفداران یهودی شد.
"کمیته یهودیان آمریکا" در توییتر اعلام کرد: عذرخواهی پذیرفته نمی‌شود. این گروه کارتون مزبور را "یهودی ستیزی عریان" نامید و گفت که بهتر است در سایت‌های برتری طلبان سفیدپوست منتشر شود.
انتشار این کارتون درحالی است که مناقشه داغی درباره تعریف "یهودی ستیزی" در آمریکا در جریان است و بسیاری از رهبران جمهوریخواه و محافظه کار معمولا انتقاد از اسرائیل را به عنوان یهودی ستیزی محکوم می‌کنند.
عذرخواهی نیویورک تایمز همچنین با تیراندازی یک فرد 19 ساله در جریان مراسمی در یک کنیسه یهودیان در "سن دیه گو کانتی" کالیفرنیا همزمان شده است که در جریان آن یک زن کشته و سه تن دیگر مجروح شدند.
سایر اخبار این روزنامه
فوربس: خریداران عمده نفت ایران از تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کنند رونمایی از شانزدهمین جلد خاطرات روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «سردار سازندگی» وزیر ارتباطات: رها کردن ریشه‌ جنایات و مقصرسازی فضای مجازی ساده‌انگارانه است ضارب روحانی همدانی در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس به هلاکت رسید برگ تازه‌ای در پرونده سیاه مدعیان حمایت از حقوق بشر رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید هشدار سازمان ملل نسبت به وخیم‌تر شدن بحران انسانی در یمن رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: خواهان بستن تنگه هرمز نیستیم نیروگاه اتمی بوشهر امروز تولید برق را از سرمی گیرد مجری طرح گندم: خرید گندم در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش یافت دفاع قاطع سناتور مشهور آمریکایی از برجام در حضور پمپئو فریدمن:ترامپ ونتانیاهو یک روح در دو بدن هستند نیویورک تایمز تحت فشار صهیونیست‌ها کاریکاتور خود را حذف کرد کشتی فرنگی قهر مانی آسیا - چین قهرمانی شاگردان «بنا» با 4طلا و 3برنز رونمایی از شانزدهمین جلد خاطرات روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «سردار سازندگی» برگ تازه‌ای در پرونده سیاه مدعیان حمایت از حقوق بشر رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید