در کمیسیون حقوقی و قضایی ماده مربوط به وکلای جرایم امنیتی اصلاح شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از اصلاح تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادسری کیفری در این کمیسیون خبر داد و گفت: پیش‌تر طبق تبصره این ماده باید وکلای متهمین جرایم مذکور در ماده از سوی قوه قضائیه معرفی می‌شدند که این ماده اصلاح شد.
به گزارش ایسنا، حسن نوروزی درخصوص جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: با توجه به اینکه اکنون آقای حجت‌الاسلام والملسیمن مصدق به عنوان معاون حقوقی قوه قضائیه انتخاب شدند معارفه ایشان در کمیسیون برگزار شد. وی افزود: موضوع بعدی که در جسله کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت اصلاح پاره‌ای موارد قانون آیین دادرسی کیفری بود. قرار بود ماده ۱۴ اصلاح شود و براساس بررسی‌ها ضرورتی برای اصلاح آن دیده نشد و این ماده بدون اصلاح ابقاء شد. اصلاح بعدی ماده ۴۸ و تبصره آن است. نوروزی تاکید کرد: پیش‌تر در این جرایم وکلا باید از میان افراد مورد تایید قوه قضائیه انتخاب می‌شدند. این موضوع اصلاح شد و اکنون انتخاب وکیل به صورت کلی است.
سایر اخبار این روزنامه
دوباره ماه ضیافت خدا رسیده است از «اللَّهُمَّ» تا «رَبّنا» علیرضا صدقی در پی گفتمان پاسخگو اعلام «ردشدن استانی شدن انتخابات» در مجمع تشخیص مصلحت پیش از اعلام نظر شورای نگهبان چه مبنایی دارد؟ آیا گردشگری می‌تواند ناجی اقتصاد ایران در شرایط تحریم باشد؟ آزمون گردشگری در سال سخت «ابتکار» از تحقیق و تفحصی جدید در ماه‌های پایانی مجلس دهم گزارش می‌دهد تفحص از بانک مرکزی با شفاف‌سازی یا شوی انتخاباتی؟ همزمان با اعمال تحریم‌های جدید هسته‌ای آمریکا علیه ایران مذاکرات کارشناسی ایران و 1+4 در بروکسل برگزار می‌شود در نشست خبری وزیر آموزش و پرورش مطرح شد رتبه‌بندی معلمان همچنان در انتظار بررسی در هیئت دولت پاسخ ظریف به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات 1400 در دولت بعد به دانشگاه باز خواهم گشت کره‌شمالی ضمن تایید آزمایش‌های موشکی اخیر، از دستور کیم جونگ اون برای آماده‌باش واحدهای ارتش خبر داد سبد حمایتی دولت نقش دلال‌های بازار مسکن را کاهش می‌دهد؟ دردسرهای مستاجران در سربالایی تند اجاره‌ها سردار سلامی در دیدار وزیر اطلاعات: امروز در جنگ اطلاعاتی با دشمنان قرار داریم رئیس دفتر مقام معظم رهبری: بلندشدن هر ندای اختلافی، کار دشمن است رئیس سازمان برنامه و بودجه: 934 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان پرداخت شد در کمیسیون حقوقی و قضایی ماده مربوط به وکلای جرایم امنیتی اصلاح شد