آش و حلیم ۲۵ هزار تومانی در ماه رمضان

سرویس اقتصاد جوان آنلاین: حسین محمدی در گفت‌وگو با «فارس» گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم آش و حلیم ساده برای ماه مبارک رمضان را ۲۵ هزار تومان اعلام کرد. رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آش پزندگان قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار را هم ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو گرم آش و حلیم با مخلفات ۲۶ هزار تومان است.
وی با تأکید بر اینکه مردم آش و حلیم مورد نیاز خود را از امکان غیربهداشتی خریداری نکنند، گفت: واحد‌های صنفی مجاز برای عرضه آش و حلیم دارای بنر‌های متحد‌الشکلی هستند که از سوی اتحادیه با توجه به داشتن مجوز‌های بهداشتی لازم به واحد‌های صنفی داده می‌شود.
محمدی با بیان اینکه روی این بنر‌ها آرم و لوگوی اتحادیه با ذکر جمله عاملین فروش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه ثبت شده‌است، گفت: همچنین روی این بنر‌ها کد عامل و کد شکایت ثبت‌شده تا در صورت نارضایتی احتمالی مردم بتوانند از طریق شماره ۷۷۶۳۹۶۵۹ شکایت خود را در اتحادیه به ثبت برسانند.
وی با تأکید بر اینکه عرضه‌اش و حلیم از طریق فست فودها، دکه‌های روزنامه‌فروشی، وانت بار‌ها و... غیر مجاز است، گفت: این توزیع‌کنندگان آش و حلیم را از مکان‌های غیر بهداشتی تهیه و با قیمت کمتری به فروش می‌رسانند. این خبر می‌افزاید: قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار با گوشت و مخلفات و هر کیلوگرم آش رشته با مخالفات و همچنین هر کیلو‌گرم حلیم معجون در رمضان سال گذشته به ترتیب ۱۵، ۱۴ و ۱۴ هزار تومان بود.