«عشق من باش» پرکشید...

آرمان: بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری دیروز دوشنبه در سن ۳۶ سالگی درگذشت.به گفته محمدعلی صفوی پدر بهنام صفوی، مراسم تشییع و تدفین این هنرمند عرصه موسیقی در شاهین‌شهر برگزار خواهد شد. بهنام صفوی در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی عمران تحصیل‌کرده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به‌صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.بهنام صفوی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ شد.«آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دیگر آلبوم‌هایی است که از این خواننده پاپ به بازار عرضه شده است.صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به‌نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک‌آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد.
بهنام صفوی چگونه خواننده شد؟
بهنام صفوی ابتدا جذب سازهای جنوبی ‌شد و بعد به خوانندگی روی می‌آورد.این خواننده پاپ که دیروز درگذشت، پیش‌تر درباره اینکه چگونه به سمت خوانندگی روی آورده است، گفته بود: «با سازهای کوبه‌ای و پیانو کارم را شروع کردم و چون اصالتا جنوبی هستم، ابتدا سازهای منطقه‌ای ماهشهر من را به موسیقی علاقه‌مند کرد، اما به خوانندگی فکر نمی‌کردم و فقط ملودی کارهایم را به خوانندگان مختلف می‌دادم.او ادامه داده بود: بعد از اینکه کارم را به‌طور حرفه‌ای ادامه دادم تهیه‌کننده یکی از شرکت‌های موسیقی به من پیشنهاد خوانندگی داد و اولین جرقه خواننده‌شدن من در آن زمان بود.او پدر و مادرش را دو مشوق اصلی خود دانسته و افزوده بود: «موسیقی یک امر ذاتی است و پدر و مادرم در این زمینه کمک فراوانی به من کردند».
دفتر موسیقی تسلیت گفت


دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی در پی درگذشت بهنام صفوی خواننده پاپ، پیام تسلیتی منتشر کرد.به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درگذشت بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت دفتر موسیقی ارشاد آمده است: «در میانه بهاری دیگر، بهنام صفوی خواننده سرشناس حوزه موسیقی پاپ کشور در فرجام صبوری شش ساله در بستر رنج و بیماری، با جمع وسیع اهالی هنر شریف موسیقی ودوستدارانی که با آثار او خاطراتی ناگسستنی دارند، وداع گفت.دفتر امور موسیقی، سوگ ازدست‌دادن این هنرمند جوان را به خانواده وی تسلیت گفته و رحمت و رضوان خداوند را برای روح بلندش مسالت می‌نماید».
تسلیت چهره‌های هنری
در پی انتشار خبر درگذشت بهنام صفوی چهره‌های هنری ایران نیز با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی نسبت به این ضایعه اعلام همدردی کردند.رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون نوشت: «پسر آرام و مودب موسیقی روحت در شادی و آرامش». پرویز پرستویی بازیگر سینما نیز با اعلام خبر درگذشت صفوی، به خانواده او تسلیت گفت.بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ نوشت: «باورم نمیشه. آروم بخواب بهنام جان. روحت شاد هنرمند خوش صدا». علی لهراسبی خواننده موسیقی نیز فقدان صفوی را تسلیت گفت و سیروان خسروی نوشت: «دوست عزیزم یاد و خاطرت همیشه تو ذهن رفقات زنده می‌مونه».