عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: باید از توان هر فردی که انقلاب و قانون اساسی را قبول دارد بهره برد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید از توان و انرژی هر فردی که انقلاب، اسلام، قانون اساسی و رهبری را قبول دارد، برای پیشبرد امور مملکت بهره برد.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا ترقی درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر روی کار آمدن یک دولت حزب‌اللهی و جوان برای رفع دغدغه‌ها، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری کاملاً گویاست و نیازی به تحلیل و تفسیر ندارد. ایشان از همه دولت‌ها در زمان کار، حمایت کردند و نسبت به آینده نیز معتقدند دولت باید جوان و پر انرژی‌تر باشد، چرا که توان بیشتری برای فعالیت دارد.
این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: البته منظور از دولت تنها قوه مجریه نیست بلکه منظور مفهوم عام آن است و در قانون اساسی، دولت را به سه بخش قوه قضائیه، مقننه و مجریه و نیروهای مسلح تقسیم کرده‌اند. ما باید در همه این بخش‌ها، توان و انرژی نسل جوان را به‌کار ببندیم و در عین حال، از تجربه نیروهای باسابقه نیز بهره ببریم.
وی در پاسخ به این پرسش که برخی حزب‌اللهی بودن را اصولگرایی تعبیر می‌کنند، تاکید کرد: خیر! بنده به‌عنوان یک طلبه معتقد به نظام عرض می‌کنم این تعبیرات که مقصود اصولگرایان است نه اصلاح‌طلبان، صحیح نیست. باید از توان و انرژی هر فردی که انقلاب، اسلام، قانون اساسی و رهبری را قبول دارد، برای پیشبرد امور مملکت و گره‌گشایی از امور بهره برد.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که چگونه باید از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف استفاده کرد، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام، ما در زمینه اطلاع‌رسانی مشکل داریم، ما ظرفیت‌های بسیاری ازجمله منابع طبیعی، علمی، انسانی و… داریم. باید در هر دستگاهی، اتاق فکری ایجاد کرد و از نیروها خواست تا ایده‌ها و تجربیات‌شان را آنجا مطرح کنند تا بتوانیم از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. در حال حاضر ۷۵ درصد از مشکلات اقتصادی ما داخلی است، ما ضعف برنامه‌ریزی و نظارت داریم. بنابراین مردم و دولت باید توامان عمل و اقدام کنند تا مشکلات حل شود.
رهبری در دیدار اخیر دانشجویان با ایشان در بخشی از سخنان خود بر حضور نیروهای جوان در اداره امور تاکید کردند.
سایر اخبار این روزنامه
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: باید از توان هر فردی که انقلاب و قانون اساسی را قبول دارد بهره برد جهانبخش‌محبی نیا اپیدمی فقر انتقادات پیرامون صدور مجوز پسماندهای پتروشیمی به یکی از استان‌های شمالی بالا گرفت فرجام ۴ دهه اتکا به واردات صنعت تولید کاغذ در اغما کمرنگ‏شدن نقش دلالان به معنای تقویت اقتصاد یک کشور است روزنه امید در بازار کالاهای اساسی واکنش‌ها به سخنان تفرقه‌انگیز یک مداح در تلویزیون ادامه دارد فقدان نگاه ملی در صداوسیما آمریکا با ادعای دخالت ایران در وقایع فجیره و بغداد، همزمان بیش از 8 میلیارد دلار سلاح به سه کشور عربی فروخت سردار رشید: برای هر وضعیتی آماده هستیم موسویان در گفت‌و‌گو با راشاتودی: ترامپ نمی‌داند از ایران چه می‌خواهد سید حسن نصرالله: روز قدس امسال رویارویی با معامله قرن خواهد بود علاءالدین بروجردی: نوعی آشفتگی در سیاستگذاری آمریکا وجود دارد کارشناس مسائل شبه‌قاره: تهران می‌تواند خرید کالاهای تحریم‏شده را به اسلام‌آباد محول کند