رصد مرتب اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت بکارگیری جوانان گفت: ما باید نسبت به آنچه رهبری در استفاده از ظرفیت جوانان گفته‌اند اهتمام ورزیم زیرا نیاز به یک پوست‌اندازی در مدیریت کشور داریم.
زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد و دولت آینده باید یک دولت جوان باشد، گفت: حضرت آقا چند وقتی است که روی بحث جوانگرایی تأکید بیشتری دارد و ما هم باید در جهت اجرایی شدن این مهم کوشش بسیار کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شاهد هستیم برخی از مدیران فعلی نسبت به قانون منع بکارگیری بازنشستگان مقاومت نشان‌ می‌دهند و حاضر به ترک صندلی‌های خود نیستند، آیا در این مدتی که این قانون تصویب شده است نظارت و رصد روی آن صورت گرفته است یا خیر، گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان بسیار مهم است و با ماه‌ها تلاش ما توانستیم در مجلس آن را به تصویب برسانیم.
نماینده مردم تبریز تاکید کرد: این قانون می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، دوست ندارم چنین چیزی را بگویم اما افرادی که مشمول قانون بازنشستگی هستند و حاضر به ترک صندلی‌های خود نیستند باید بدانند این بار دیگر زور بالای سرشان است. وی یادآور شد: تا قبل از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان با مدیران برای این‌که جوانان را به عرصه راه دهند صحبت می‌کردیم، عقلای ما تاکید می‌کردند که جوانان باید بیایند و حضرت آقا روی جوانگرایی به طور مدام تاکید می‌کردند اما با آمدن این قانون آنان ملزم به رعایت آن شدند.


رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبنای ما در کشور قانون اساسی است و همه شهروندان هم باید آن را رعایت کنند، حتی اگر آن قانون، قانون بدی باشد زیرا یک قانون بد بهتر از بی‌قانونی است.
وی افزود: حال که قانون به این خوبی تصویب شده است و نظر بزرگان و مقام معظم رهبری را جلب کرده است به طوری که روی اجرایی شدن آن تاکید دارند، چرا نباید آن را به کار گیریم؟ ما با خاطیان قطعا برخورد می‌کنیم.