سرپرست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دریغ نخواهد کرد.
به گزارش مهر، محمدحسن زدا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران از قشرهای پیشرو و تاثیرگذار در جامعه هستند. آن‌ها علاوه بر به تصویر کشاندن زیبایی‌ها با حضور در میان مردم و درک واقعیت‌های جامعه به خلق اثرهای تاثیرگذار می‌پردازند تا توجه‌ها را جلب کنند به دردها، به این امید که تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران را در شناخت و پیاده‌سازی راه‌حل‌ها کمک کرده باشند.
وی افزود: اما در طول سال‌های حضورم در سازمان تامین اجتماعی بسیاری از این عزیزان را دیده‌ام که متاسفانه به دلیل بیمه نبودن از امکان بهره مندی از خدمات سازمان تامین اجتماعی محروم هستند. این موضوع، دلایل مختلفی دارد که در فرصت‌های بعدی به آن‌ها خواهم پرداخت.



سرپرست سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: همه ما از جمله هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ارجمند به هنگام مواجه شدن با واقعیت‌های ناشی از افزایش سن مانند بیماری و سالخوردگی و همینطور حوادث طبیعی و غیرقابل پیش‌بینی، بیش از هر زمانی به بیمه نیازمندیم. اما چه بهتر این شناخت و احساس نیاز را از زمان جوانی و اوج شکوفایی استعدادهایمان مورد توجه قرار دهیم تا آرامش و آسایش نسبی را برای خود و خانواده‌هایمان رقم بزنیم.
زدا تاکید کرد: در این مسیر، سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دریغ نخواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
دلار به کانال 12 هزار تومانی عقب نشینی کرد مدیرعامل راه آهن خبر داد: انعقاد قرارداد 2 هزار میلیارد تومانی برای تولید هزار دستگاه انواع واگن مسافری سامانه پدافند هوایی 15 خرداد رونمایی شد دکتر ظریف: وظیفه اعضای برجام عادی سازی روابط اقتصادی ایران است لوبلاگ: طرف‌های اروپایی از سفر شینزو آبه به تهران خجالت زده شده‌اند نخست وزیر ژاپن در آستانه سفر به ایران: ثبات خاورمیانه با اهمیت است سودان با آغاز نافرمانی مدنی و تیراندازی به معترضان دوباره ناآرام شد هاآرتص: شمارش معکوس برای پایان نتانیاهو آغاز شده است شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد 59 نماینده دموکرات خواستار بررسی روند استیضاح ترامپ شدند در شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست روحانی؛ پرداخت 100 درصدی حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان تصویب شد مردم یمن در آستانه پیروزی اعلام نتایج نهایی 16 شهریور؛ آزمون کارشناسی ارشد پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود قیمت کتب درسی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد سرپرست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران مراسم بزرگداشت دکتر احمد احمدی برگزار می‌شود