یک قاتل‌ سریالی جذاب!

شهروند| ظاهرا پیمان معادی قرار است شاه‌نقش دیگری در کارنامه‌اش به ثبت برساند...
پیمان معادی فیلمنامه‌نویسی که بعد از انتخاب به‌عنوان بازیگر فیلم «درباره الی» به ‌ناگاه به جرگه بازیگران پرکار و معتبر ایران درآمد و در عرصه فیلمسازی نیز با دو فیلم برف روی کاج‌ها و بمب راه صدساله را در چند‌سال طی کرد. این روزها ظاهرا قرار است شاه‌نقشی دیگر به کارنامه بازیگری‌اش بیفزاید. این درحالی‌ست که در ماه‌های اخیر معادی با نمایش فیلم بمب که یکی از فیلم‌های متفاوتی بود، درباره دهه60 ساخته شده و بازی در فیلم متری شیش‌ونیم که در آن یکی از متفاوت‌ترین پلیس‌های ایرانی را به تصویر کشیده، حضوری پررنگ در سینمای ایران داشته و مسیر موفقیت را که از نقطه همکاری با اصغر فرهادی آغاز کرده، آهسته و پیوسته و یک‌روند دنبال کرده است.
حالا اما گفته می‌شود که معادی قرار است نقش یک قاتل سریالی را بازی کند. قاتل عنکبوتی شهر مشهد که یک چند وقتی اخبارش در رسانه‌ها سروصدای فراوانی برپا کرد و خیلی‌ها اخبار او را لحظه‌به‌لحظه و روزبه‌روز دنبال می‌کردند. کاراکتری که در سینمای ایران نظیر و شبیه چندانی ندارد و اصولا سینمای محافظه‌کار ایران کمتر سراغ چنین پروژه‌هایی می‌رود. جالب‌تر و مهمتر از این اما این‌جاست که می‌شنویم همزمان چند گروه مختلف دنبال ساخت فیلم براساس کاراکتر این قاتل زنجیره‌ای هستند و جالب‌تر هم این‌که از قضا همه این گروه‌ها دنبال پیمان معادی برای ایفای این نقش افتاده‌اند.
خبرآنلاین در خبری که بر این اساس تنظیم کرده، آورده که از میان این چند گروه فیلمسازی که همزمان سراغ معادی رفته‌اند، احتمال ساخت فیلم توسط یک گروه بیشتر است و به احتمال زیاد خبر شروع پیش‌تولید این فیلم به‌کارگردانی یکی از جوانان موفق این دو سه‌سال اخیر تا چند روز دیگر رسانه‌ای خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که معادی در روزهای اخیر با کارگردان این فیلم که سابقه همکاری با معادی را در فیلم‌های دیگری نیز دارد، جلسه‌ای برگزار کرده و به توافقاتی هم رسیده‌اند.
گفتنی است که آخرین کار معادی به‌عنوان بازیگر حضور در فیلمی فرانسوی بوده که در شهر پاریس فیلمبرداری شده و معادی در کنار بازیگران شناخته‌شده‌ای چون عمر سی و ویرجینیا افیرا نقش‌آفرینی کرده است. بعد از این فیلم و البته متری شیش‌ونیم که آخرین بازی معادی در سینمای ایران بوده، باید دید معادی سه‌گانه هیجان‌انگیزش را با حضور در نقش یک قاتل سریالی تکمیل خواهد کرد؟ آیا او را در قامت قاتل عنکبوتی خواهیم دید یا این نیز به فهرست شایعات بی‌اساس سینمای ایران افزوده خواهد شد؟!