سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم



■ نظارت بر فضای سبز/ عباس سید کریمی: این همه هزینه برای درختکاری و فضای سبز شهری صورت می‌گیرد ولی به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود. چرا پاجوش‌های درختان را قطع نمی‌کنید. وجود پاجوش در درختان باعث عدم رشد مناسب و خشک شدن آن می‌شود. آبیاری درختان هم به‌صورت کارشناسی انجام نمی‌شود. لطفاً موضوع را بررسی و اقدام مناسب انجام دهید.
■ مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد/ یک شهروند: تحت پوشش کمیته امداد و مستمری بگیر این نهاد هستم. مبلغ مستمری من در حال حاضر 160 هزار تومان است و نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایش نداشته. با این پول فقط می‌شود یک کیلو و نیم گوشت برای مدت یک ماه تهیه کرد. ما چطور می‌توانیم زندگی کنیم.
■ مشکلات خدمات اعلام پیامکی مشترکین برق/ آقای نامدار: شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرده که بدهی مشترکین را از طریق پیامک اعلام خواهد کرد. افراد بیسوادی که گوشی تلفن همراه ندارند چگونه می‌توانند از بدهی خود مطلع شوند. از مسئولان درخواست داریم در این خصوص شفاف‌سازی کنند.
■ افزایش یارانه دهک‌های پایین/ آقای صابر: با توجه به افزایش هزینه‌های برق، آب و گاز مشترکان و ناچیز بودن رقم یارانه پرداختی، پیشنهاد می‌شود با یک بررسی کارشناسانه یارانه دهک‌های بالا حذف و بر یارانه دهک‌های پایین جامعه اضافه شود تا در کشور شاهد عدالت بیشتری درخصوص توزیع یارانه باشیم.