فعالیت انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز کلید خورد پورمحمدی: به دنبال ائتلاف جریان ارزشی هستیم

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ تلاش ما برای پی‌ریزی یک روند معتبر برای تحقق وفاق حداکثری میان اصولگرایان است و می‌خواهیم ساختار و فعالیت ما در انتخابات مجلس قاعده‌مند و هدفمند باشد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی طی سخنانی در ششمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های اصولگرا با بیان اینکه امیدواریم گفت‌وگوها میان نیروها و تشکل‌های ولایی و ارزشی موجب خیر و مصلحت جمعی باشد، گفت: ما در جامعه روحانیت به دنبال قاعده‌مندکردن فعالیت‌ها و ائتلاف جریان ارزشی هستیم و این نشست‌ها را مدار همگرایی نیروهای انقلابی می‌دانیم.
در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت با اشاره به تصویب طرح تشکیل کمیته دعوت برای فراخوان حداکثری از همه گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا، افزود: تلاش جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات پیش‌ رو انسجام‌بخشی، هماهنگی و هم‌افزایی حداکثری ظرفیت جریان انقلابی و ارزشی است. البته در کنار این موضوع، تمرکز ما بر قوام‌بخشی به ساختار جدید و تقویت تشکیلات جامعه روحانیت است.
سایر اخبار این روزنامه
کره‌شمالی بار دیگر با دو آزمایش موشکی به همسایه جنوبی خود هشدار داد معمای جنگ و صلح اتمی در شبه جزیره کره محمدعلی وکیلی موانع پیش‏روی تحول‏خواهی جناب آقای رئیسی «ابتکار» از واکنش‌های ائتلاف نظامی اروپایی در خلیج فارس گزارش می‌دهد دعوت به صلح در برابر ائتلاف نظامی پنجمین دوره انتخابات شورایاران شهر تهران برگزار شد گفت‌و‌گوی «ابتکار» با منصور خلج به بهانه اجرای نمایش «چشم به راه میرغضب» تئاتری که از سلبریتی‌ها برای گیشه سود نمی‌برد پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران در سال آینده امیدوارکننده بود روی خوش اقتصاد! چرا سیاست جمع‌آوری برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی جواب نمی‌دهد؟ ناکامی طرح‌های «‌جمع‌آوری» علی اکبر صالحی: تا چند روز دیگر بتن‌ریزی نیروگاه دوم بوشهر آغاز می‌شود فعالیت انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز کلید خورد پورمحمدی: به دنبال ائتلاف جریان ارزشی هستیم پنجمین دوره انتخابات شورایاران شهر تهران برگزار شد معصومه ابتکار: هیچ مسیری جز صندوق رای برای اصلاح جامعه وجود ندارد ضرورت‌ها و ابعاد مشارکت مردمی