سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


طرح جدید کنترل آلودگی هوا/ آقای فریدون شیری: انتقادی به طرح جدید کنترل آلودگی هوا دارم که عملاً باعث شلوغی مسیرها و ترافیک شدید حاشیه این طرح شده است که هیچ نتیجه‌ای هم نداشته است و عملاً مشکلات تردد مردم را افزایش داده است. لذا پیشنهاد دارم به جای استفاده 20 روز در یک فصل، درهر فصل هر خودرو بتواند 80 ساعت در طول فصل تردد کند و با این کار مشکلات طرح نیز حل خواهد شد.
تعرفه جدید اداره برق/ اسماعیل مظفری: انتقادی نسبت به اداره برق و صورتحساب این دوره دارم که مبلغ این دوره بشدت افزایش داشته است که با اعتراض به اداره برق اعلام کردند که بابت 20 روز مبلغ 60 هزار تومان مبلغ قبض برق محاسبه شده است. می‌خواستم از مسئولان اداره برق و وزارت نیرو درخواست کنم که نحوه محاسبه تعرفه برق و یا تغییر نرخ آن را برای مردم شفاف سازی کنند.
افزایش قیمت کالاها/ آقای جلالی: چرا مسئولان مرتب اعلام می‌کنند که قیمت‌ها سیر نزولی پیدا کرده است در صورتی که در عمل این گونه نیست. اینجانب قرص آسپیرین را به قیمت 21 هزار تومان خریداری کرده‌ام در صورتی که قیمت روی آن 12 هزار تومان درج شده است. از مسئولان درخواست داریم در این خصوص پاسخگو باشند.
تابلوهای جدید مترو/ سلیمان بلغار: شرکت مترو تهران در حالی اقدام به نصب علائم و تابلوهای راهنما در خطوط جدید مترو کرده که اصولاً آن ایستگاه‌های جدید مترو افتتاح نشده است . این کار باعث سردرگمی مسافران می‌شود. لذا درخواست داریم پس از افتتاح ایستگاه‌های جدید این تابلوها و علائم نصب شود.