استانداری تهران: تمامی مسکن‌های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می‌شوند

معاون امور هماهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه تا 9 ماه آینده تمامی مسکن‌های مهر واگذار می‌شوند گفت: موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده‌ایم و هیچ بهانه‌ای برای تاخیر در اتمام مسکن‌های مهر وجود ندارد.
محمد تقی زاده،درباره اتمام پروژه مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس باقی مانده است که براساس برنامه زمانبندی شرکت شهرهای جدید تا 9 ماهه آینده و در نیمه اول سال آینده پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته می‌شود.
وی ادامه داد: استانداری تهران حمایت‌های لازم را برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر داشته است و شرکت‌های شهر جدید هم متعهد شدند که به تعهداتشان عمل کنند.
تقی زاده بیان داشت: تا کنون چندین جلسه شورای مسکن برای حل مشکلات مسکن مهر در استان تهران برگزار شده است و مصوبات خوبی برای سرعت دادن به روند تکمیل پروژه مسکن مهر داشته ایم.


معاون امور هماهنگی استانداری تهران بیان داشت: مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر نسبت به سال 93 افزایش یافته است و بدلیل نوسانات قیمت ارز اتمام مسکن‌های مهر با کمی تاخیر همراه بود.
وی گفت: در این مدت شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تاسیسات بوده‌ایم که یکی دیگر از دلایل تاخیر در اتمام مسکن‌های مهر بوده است.
تقی زاده افزود: در شورای مسکن استان تهران دغدغه‌ها و موانع پیش روی شهرهای جدید پرند و پردیس را حل کرده‌ایم و درحال حاضر هیچ بهانه‌ای برای تاخیر در اتمام مسکن‌های مهر وجود ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
افتتاح 25 طرح فرودگاهی در هفته دولت استانداری تهران: تمامی مسکن‌های مهر تا 9 ماه آینده واگذار می‌شوند با دستور رئیس‌جمهور انجام شد؛ رونمایی از سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته باور 373 وزیر ارتباطات: محدودسازی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی راه‌حل نیست سخنگوی قوه قضاییه بازداشت 2 نماینده مجلس را تایید کرد رایزنی برجامی وزیر خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور فرانسه در پاریس ظریف: گفتگوی سازنده‌ای با مکرون داشتم،رایزنی‌های دو کشور ادامه خواهد داشت جای خالی شایسته‌سالاری هشدار شدیداللحن گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکا تسلط ارتش سوریه بر 100 شهرک و روستا در حومه حماه و ادلب با حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی کشور: افتتاح طرح توسعه بزرگترین کارخانه تولید خوراک آبزیان خاورمیانه در چهارمحال و بختیاری برنده و بازنده‌های بحران نفتکش‌ها دکتر جهانگیری درمراسم افتتاح طرح‌های ورزشی، خدماتی استان مازندران: اجرای صد‌ها پروژه ملی و منطقه‌ای در شرایط تحریمی بی‌سابقه است طرح عرضه مستقیم گوشت قرمز از امروز آغاز می‌شود