حجت‏الاسلام محسن غرویان: چطور می‏گویید برجام تصمیم نظام نیست؟

غرویان می‏گوید: افرادی هستند که سعی می‏کنند تا به نوعی خود را سخنگوی رهبری معرفی کنند، فارغ از اینکه اظهارات آنها بیشتر باعث تضعیف جایگاه رهبری می‏شود. معظم له بارها فرمودند‏ آنچه را که بیان می‏کنند در ظاهر و باطن یکسان است.
حجت‏الاسلام محسن غرویان در واکنش به جوسازی‏های برخی دلواپسان مبنی بر اینکه رهبر انقلاب در جریان امضا شدن برجام نبوده است، به خبرآنلاین گفت: صحبت‏هایی که اخیرا درباره مخالفت رهبری با برجام یا اطلاع نداشتن ایشان از امضای برجام از سوی برخی چهره‏های سیاسی مطرح می‏شود، در واقع توهین به ایشان و جایگاه رهبری است. برجام یک توافقنامه بسیار مهم بود و بدون شک زیر نظر رهبری و با تایید ایشان دنبال شد و به امضا رسید.
وی گفت: حتی برجام در مسیر قانونی پیش رفت و به تایید مجلس رسید. چطور با این که این مراحل طی شده باز هم عده‏ای با تندروی می‏گویند که برجام تصمیم نظام نبوده است؟
این چهره روحانی، با اشاره به حمایت‏های رهبر انقلاب از مذاکره‏کنندگان و مشخصا وزیر امور‏خارجه، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها و مکررا از آقای ظریف، تیم مذاکره‏کننده، رئیس‏جمهوری و کلیت دولت پشتیبانی و حمایت کردند. در مورد برجام هم هرجا که لازم دیدند تذکرات را به دولت دادند و از دیپلماسی دولت هم حمایت کردند. متاسفانه برخی از افراد اظهارنظراتی می‏کنند که خلاف واقعیت است.
سایر اخبار این روزنامه