ایجاد 15 هزار شغل در مناطق محروم استان کرمانشاه

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی مدرسه برکت نصر در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب از مجموع 12 مدرسه‌ برکت آماده افتتاح در استان کرمانشاه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت محمد مخبردزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در مراسم افتتاح آموزشگاه برکت نصر با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: شما لشکر امام زمان(عج) برای حفظ نظام مقدس اسلامی هستید.
دکتر مخبر با تاکید بر ادامه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان سرپل ذهاب گفت: علاوه بر مدرسه‌سازی، ایجاد اشتغال نیز در سرپل ذهاب در دستور کار است و از 15 هزار شغلی که طی سه سال آینده در استان کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید، 1500 شغل در این شهرستان ایجاد می‌شود.
وی از تامین کانکس برای تمامی مدارس عشایر در سطح استان کرمانشاه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: دانش‌آموزان باید بتوانند با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند تا با عالم شدن، از نظام اسلامی دفاع کنند. براساس تدابیر مقام معظم رهبری، علم باید از ایران به سایر نقاط دنیا صادر شود.
در سفر رئیس‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمانشاه، علاوه بر افتتاح مدارس برکت، 1538 واحد مسکن محرومین به‌ویژه در مناطق زلزله‌زده و پروژه‌های دیگری در حوزه‌های آب‌رسانی، ساخت پل، فرهنگی و مذهبی و... نیز به بهره‌برداری رسید.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد: پرداخت 23 هزار میلیارد ریالی پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاهی رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری: پرهیز از ناامید کردن مردم بیش از 300 مقام سابق آمریکا از استیضاح ترامپ حمایت کردند روزنامه آمریکایی؛ عربستان سعودی به یمن پیشنهاد آتش‌بس داد رئیس‌جمهور در بازگشت از نیویورک: پیام مظلومیت و حقانیت ملت ایران را به جامعه جهانی رساندیم برگزاری تظاهرات "جمعه رهایی" در مصر اخبار کوتاه اقتصادی رای الیوم: اوضاع به هم ریخته سه هم پیمان / احتمال برکناری ترامپ، جانسون و نتانیاهو ولیعهد عربستان مسئولیت قتل قاشقچی را پذیرفت مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی: با دوگانه‌سازی انقلابی - غیرانقلابی، بسیاری از بزرگان طرد شدند یادداشت مدیرمسئول برجام و سیاست خارجی ما دکتر روحانی با تسلیت به خانواده‌های قربانیان سانحه خروج قطار زاهدان-تهران: دستگاه‌های امدادی و استانی، با بسیج همه امکانات، اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند ایران تحریم‌های جدید آمریکا ضد چین و روسیه را محکوم کرد ایجاد 15 هزار شغل در مناطق محروم استان کرمانشاه وزیران کشور و صنعت این هفته به مجلس می‌روند با ارسال پیامی به رئیس‌جمهور فرانسه؛ دکتر روحانی درگذشت ژاک شیراک را تسلیت گفت